| کد خبر: 16280 |

بازدید نماینده استان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های راه سازی مسیر ایلام - مهران

تین نیوز | نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر كل راه وشهرسازی استان از پروژه های راه سازی مسیر ایلام- مهران بازدید كردند.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه وشهرسازی استان ایلام در این بازدید دكتر شوهانی به همراه مهندس بهادری از پروژه های مختلف این مسیر از جمله تقاطع غیر همسطح صالح آباد، واریانت كنجانچم، پروژه چهار خطه نمودن ورودی شهر مهران و بزرگراه مهران –پایانه مرزی بازدید كردند.

شوهانی در این بازدید گفت: مسیر ایلام مهران به جهت تردد زیاد بار ومسافر به سمت كشور عراق از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و در سالهای اخیر با توجه به امنیت مرز مهران و نزدیك بودن به عتبات عالیات حجم عظیم بار ومسافر از این مسیرعبور كرده كه بعضی اوقات متاسفانه باعث بروز حوادثی در این مسیر می شود كه باید  تلاشی جدی برای بهبود جاده ایلام به مهران صورت گیرد.

شوهانی در ادامه افزود: خوشبختانه با تلاش اداره كل راه وشهرسازی استان و پی گیری مهندس بهادری در این زمینه فعالیتهای قابل توجهی در حال انجام است از جمله حذف نقطه پر حادثه كنجانچم كه نقطه پر حادثه ایست كه در حال رفع شدن می باشد.

مدیر كل راه وشهرسازی نیز در این بازدید گفت: مسیر ایلام به مهران یكی از پرتردد ترین محورهای استان بوده كه در حال حاضر اداره كل راه وشهرسازی استان در نقاط مختلف این مسیر پروژه های مختلفی( راهسازی و راهداری) در حال اجرا دارد.

به گفته بهادری عملیات چهار خطه نمودن این مسیر از سمت ایلام به مهران در حال اجرا  است، عملیات تقاطع غیر همسطح صالح آباد با توجه به تاخیر پیمانكار در ساخت آن مجدد پیمانكار جدید انتخاب و عملیات جدی شروع شده است خواهد شد.

در منطقه كنجانچم كه یكی از نقاط پر حادثه این مسیر است در سفر وزیر محترم راه وشهرسازی به استان مورد بازدید قرار گرفت كه با پی گیری اداره كل راه و شهرسازی و عنایت مقام عالی وزارت و استاندار محترم ایلام عملیات ساخت 10 كیلومتر جاده جدید در دو قطعه این منطقه آغاز شده و با سرعت قابل قبولی در حال اجرا می باشد، چهار خطه كردن ورودی شهر مهران به طول 3 كیلومتر در حال اجرا است، پروژه بزرگراه مهران –پایانه مرزی به طول 11 كیلومتر در مرحله پایانی است  و انشاالله در دهه مبارك فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید ، در حوزه راهداری نیز در چند نقطه این مسیر عملیات روكش آسفالت در حال انجام بوده و در نقاطی كه نیاز بوده عملیات درزگیری با قیر پلیمری انجام گرفته است.

بهادری، ضمن قدردانی از تلاش مسئولین استانی علی الخصوص استاندار محترم ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به خاطر پی گیری اعتبارات جاده ای استان افزود: اداره كل راه و شهرسازی تمام تلاش خود را در جهت رفاه و ایمنی مسافرین عزیز به كار كار گرفته و این روند ادامه خواهد داشت.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.