| کد خبر: 159850 |

◄ رونمایی از دو سامانه در یازدهمین نمایشگاه گردشگری

«سامانه یکپارچه هوشمند توسعه راهبردهای گردشگری کشور» رونمایی شد. این سامانه براساس محصولات گردشگری استان‌ها، مقاصد گردشگری، فعالان بخش خصوصی گردشگری و تمام موارد مرتبط با حوزه گردشگری طراحی شده است.

تین نیوز

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که یکی از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاهی کشور به حساب می‌آید در حال برگزاری است. گردشگری از نظر درآمدزایی و ورود ارز به کشور از اهمیت خاصی برخوردار است که توجه به آن و ایجاد بستری مناسب و وسیع برای گردشگران جهان باید از اولویت‌های برنامه ریزی کشور شود.

همزمان باافتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، که با حضورعلی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی انجام شد، «سامانه یکپارچه هوشمند توسعه راهبردهای گردشگری کشور» نیز رونمایی شد  این سامانه براساس محصولات گردشگری استان‌ها، مقاصد گردشگری، فعالان بخش خصوصی گردشگری و تمام موارد مرتبط با حوزه گردشگری طراحی شده است.

در اولین روز نمایشگاه در غرفه صندوق احیا «سامانه نخستین جشنواره عکس بناهای تاریخی» نیز رونمایی شد که این سامانه از امروز تا 29 فروردین ماه 97 برای ارسال تصاویر اماکن و وقایع تاریخی ایران در دسترس علاقمندان برای شرکت در نمایشگاه است. تصاویر ارسالی در اولین هفته اردیبهشت ماه توسط داوران جشنواره بررسی و پایان اردیبهشت ماه در هفته میراث فرهنگی 100 اثر برگزیده، معرفی خواهند شد.

در این نمایشگاه که تا ششم بهمن ادامه دارد 21 کشور جهان حضور دارند که در غرفه‌های خود به انتظار ایجاد ارتباطات بیشتر با اشخاص حقیقی و حقوقی علاقمند به توریسم وجهانگردی نشسته‌اند. از سویی دیگر، علاقمندان به صنایع دستی و دیگر صنایع وابسته گردشگری میتوانند با تولیدکنندگان داخلی شرکت کننده در نمایشگاه که از سراسر ایران گردآمده‌اند آشنا شوند

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، بلیط‌های سفرهای نوروزی با تخفیف بالاتر عرضه می‌شود.  

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.