| کد خبر: 158689 |

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

◄ استفاده کامل از ظرفیت‌های داخلی در دستور کار سایپا

مدیرعامل شرکت مگاموتور، در بازدید از شرکت سایپا آذربایجان اظهارکرد: تلاش می‌کنیم برای تولید محصولات باکیفیت به‌ویژه در شرکت مگاموتور، از تمامی توانمندی‌های سازمان استفاده کرده و ظرفیت‌های کنونی را به کار بگیریم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مگاموتور، در بازدید از شرکت سایپا آذربایجان اظهارکرد: تلاش می‌کنیم برای تولید محصولات با کیفیت به‌ویژه در شرکت مگاموتور، از تمامی توانمندی‌های سازمان استفاده کرده و ظرفیت‌های کنونی را به کار بگیریم.

به گزارش تین‌نیوز، حیدری کندری اظهار کرد: گروه خودروسازی سایپا برای تولید محصولات باکیفیت و جلب رضایت مشتریان از قابلیت‌ها و توانمندی‌های مناسبی بهره‌مند است که نیاز به شناسایی و استفاده کامل از آنها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مگاموتور در ادامه تاکید کرد: در شرکت‌های تامین‌کننده نظیر مگاموتور، تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی و اهتمام جدی درخصوص ارتقای کیفیت، زمینه جلب رضایت مشتریان را فراهم کنیم.
 
حیدرکندری، گفت: با برخورداری از ظرفیت‌های عظیمی هم‌چون تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی کارآمد می‌توان نسبت به آینده امیدوار باشیم.
 
وی مجموعه سایپا آذربایجان را یکی از سرمایه‌های کارآمد گروه سایپا عنوان کرد و افزود: آذربایجان به‌عنوان یکی از استان‌های صنعتی و قطب‌های تولید محصول در حوزه های مختلف در کشور محسوب می‌شود و توانمندی‌های مناسبی در صنایع این منطقه وجود دارد.
 
 رستم نژاد مدیرعامل سایپا آذربایجان نیز در جریان این بازدید به برنامه این شرکت برای سوددهی تا پایان سال جاری خبرداد و بر ضرورت حمایت دستگاه ها و نهادهای مسئول در استان آذربایجان شرقی از این شرکت تاکید کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.