| کد خبر: 157553 |

◄ تصمیمات جدید ایرباس پس از کناره‌گیری مدیرعامل

هفته گذشته در خبرها اعلام شد در پی فشارهای امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه، مدیرعامل ایرباس قرار است تا آوریل ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) پس از ۱۴ سال از قدرت کناره‌گیری کند.

تین نیوز

هفته گذشته در خبرها اعلام شد در پی فشارهای امانوئل مکرون رئیس‌جمهور فرانسه، مدیرعامل ایرباس قرار است تا آوریل ۲۰۱۹ (اسفند ۹۷) پس از ۱۴ سال از قدرت کناره‌گیری کند.

به گزارش تین نیوز، در ادامه این اخبار آمده بود؛ تام إندِر، مدیرعامل فعلی شرکت هواپیماسازی ایرباس قرار است تا پایان زمستان سال آینده (آوریل ۲۰۱۹ ـ اسفند ۹۷) پس از ۱۴ سال از سمت خود کناره‌گیری کند.

اخیراً اعلام‌شده است هیئت‌مدیره ایرباس تصمیم گرفته است که مجموعه‌ای از تغییرات اجرایی را به‌منظور اطمینان یافتن از موفقیت دنباله‌دار در رهبری اجرایی این شرکت به اجرا بگذارد.

تام اندرس 59 ساله به هیئت‌مدیره اعلام کرده است که پس از پایان یافتن حکم فعلی یعنی تا جلسه سالانه سهام‌داران در سال 2019 دیگر به دنبال باقی ماندن در این سمت نخواهد بود.

تام اندرس دراین‌باره اظهار کرده است: امتیاز خدمت در این شرکت بزرگ بااحساس مسئولیت در پشتیبانی از موفقیت‌های ملایم درگذر زمان و افزایش تجربه همراه شده است. من به مدت 14 سال در کنسرسیوم ایرباس مشغول به خدمت بوده‌ام. این برای من زمانی طولانی و سفری هیجان‌انگیز بوده است اما الآن زمان آن است که تغییرات مدیریتی اجرا گردد.

فابریز برژیه 56 ساله رئیس بخش هواپیماهای تجاری ایرباس نیز به هیئت‌مدیره این شرکت خاطرنشان کرده است که ازآنجایی‌که وی علاقه‌ای به حضور در پروسه انتخاب مدیرعامل جدید در سال 2019 ندارد، او نیز در فوریه 2018 از سمت خود کناره‌گیری کرده و به دنبال سایر علایق خود خواهد رفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.