| کد خبر: 152984 |

تدابیر مهرآباد برای زمستان بی‎دغدغه مسافران

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از تشکیل ستاد زمستانی و دیدن تدابیر لازم برای شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان و جلوگیری از تاخیرات احتمالی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از تشکیل ستاد زمستانی و دیدن تدابیر لازم برای شرایط نامساعد جوی در فصل زمستان و جلوگیری از تاخیرات احتمالی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، علی رستمی با اشاره به این موضوع تشکیل ستاد زمستانی را چون سنوات گذشته راهکاری مناسب برای پیش‎بینی شرایط خاص جوی در عملیات پروازی دانست و گفت: این ستاد با برقراری جلسات منظم و تهیه و تدوین دستورالعمل‎های مدون برف‎روبی، برنامه‎ریزی برای کلیه تجهیزات، امکانات و کاستی‎ها وهمچنین در جهت برطرف ساختن آنها اقدام خواهد کرد.

وی افزود: آماده‎سازی تجهیزات و امکانات برف‎روبی، ایجاد محل نگهداری مواد ضدیخ به منظور رعایت استانداردها و جلوگیری از تبعات زیست محیطی، بررسی انبارهای اوره و امکانات برف‎روبی و لایروبی محوطه ایرساید و لندساید به منظور جمع‎آوری آب‎های سطحی و جلوگیری از آب‎گرفتگی محاوط و همچنین آموزش کارکنان در مورد عملیات زمستانی از جمله اولویت‎های این ستاد است.

رستمی با اشاره به شرایط ویژه فرودگاه مهرآباد به دلیل عملیات اجرایی در سطوح پروازی و محدودیت‎های موجود گفت: به منظور آمادگی هرچه بیشتر، به زودی مانور برف‎روبی با تجهیزات و نیروهای کامل مستقر در این اداره کل برگزار خواهد شد تا در زمینه خدمت‎رسانی و ایمنی پروازها در طول فصل سرما خللی وجود نداشته باشد و نیروهای دست اندرکار این عملیات با آمادگی کامل اقدام به فعالیت کنند

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.