| کد خبر: 151598 |

شرکت کشتیرانی BW Group هک شد

شرکت BW Group از حملۀ هکرها به سامانه های یارانه ی خود خبر داد.

تین نیوز
شرکت BW Group از حملۀ هکرها به سامانه های یارانه ی خود خبر داد.
 
به گزارش، مانا و به نقل از شرکت کشتیرانی BW Group، حمله هکرها به سامانه های رایانه ای در ماه جولای سال جاری میلادی به این شرکت مورد تایید است.

بر اساس این گزارش، سخنگوی شرکت BW Group گفت: در ماه جولای سال جاری میلادی شاهد دسترسی غیر قانونی به برخی از سامانه های خود بودیم که در همان موقع اقدام های لازم را برای جلوگیری از حملات انجام دادیم.

وی ادامه داد: به دنبال حملات، ارتباط داخلی و خارجی با مشتریان و ذیحقان قطع نشد و روال کاری همچون سابق ادامه یافت. با این حال، با اختلال هایی در مقابله با حملات روبه رو شدیم که توانستنی با همکاری و کمک مشاوران خارجی سامانۀ سایبری شرکت را تقویت کنیم.

حملۀ اخیر به شرکت کشتیرانی BW Group پس از حملات سایبری به شرکت کشتیرانی مرسک دانمارک و در ماه ژوئن اتفاق افتاد. زیان وارده به مرسک از حملات سایبری حدود 300 میلیون دلار برآورد شد.

در همین راستا، مدیر کشتیرانی موسسه حقوقی Hill Dickinson انگلیس، گفت: اگر شرکتی در سطح مرسک مورد چنین حملاتی قرار بگیرد و به دو هفته زمان برای جبران خسارات وارده نیاز داشته باشد، می توان نتیجه گرفت که همه شرکت ها در معرض چنین حملاتی هستند.

وی در پایان ضمن اشاره به بالا بودن هزینۀ تقویت امنیت سایبری در شرکت ها گفت: شرکت های کشتیرانی باید در این زمینه سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام دهند.

منبع: سايت خبری مانا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.