| کد خبر: 151291 |

زمزمه لغو پرواز لامرد-کویت هم شنیده می‌شود

مدیر فرودگاه بین‌المللی لامرد گفت: در یک ماه گذشته تلاش‌هایمان را دوچندان کرده‌ایم تا ایرلاین‌های دیگر پروازهای فرودگاه‌ بین‌المللی لامرد را انجام دهند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه بین‌المللی لامرد گفت: در یک ماه گذشته تلاش‌هایمان را دوچندان کرده‌ایم تا ایرلاین‌های دیگر پروازهای فرودگاه‌ بین‌المللی لامرد را انجام دهند.

 
پرویز میری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اشاره به لغو پرواز لامرد- دبی توسط شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: با وجود آنکه پیگیری برقراری پرواز در شرح وظایف مدیر فرودگاه نیست، تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا پروازی لغو نشود. 

وی افزود: مدیر فرودگاه وظایفش فرودگاه‌داری، ارائه سرویس هوانوردی، ارائه سرویس امنیت، تکریم مسافر و ارباب‌رجوع و نظارت بر ایرلاین‌هاست که استاندارها را رعایت کنند و در مرحله آخر پیگیری انجام پرواز است، اما من این موضوع آخر را در اولویت اول قرار داده‌ام تا پروازها برقرار شود و مردم نیز رضایت داشته باشند.

مدیر فرودگاه بین‌المللی لامرد در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس که خبرهایی مبنی بر لغو پرواز لامرد- کویت نیز منتشر شده است، گفت: از مدت‌ها قبل زمزمه لغو پرواز لامرد-کویت مطرح بوده است، اما تا الان نگذاشته‌ایم و تا آنجا که بتوانیم نمی‌گذاریم لغو شود.

میری اضافه کرد: واقعاً اگر دیدیم که شرکت هواپیمایی آسمان ازلحاظ برقراری پروازها توان ندارد و نمی‌خواهد این پروازها را انجام دهد، با ایرلاین‌های دیگر مذاکره کرده‌ایم تا در کنار شرکت هواپیمایی آسمان باشند و اگر شرکت آسمان کنار رفت، دیگر ایرلاین‌ها پروازها را پوشش دهند.

وی تصریح کرد: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ شده است که همه ایرلاین‌ها بتوانند فعالیت کنند و ضرر نکنند؛ چراکه پروازها نزدیک به هم نیست و این‌یک تعامل محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، باید منتظر ماند آیا روند لغو پروازهای فرودگاه بین‌المللی لامرد متوقف می‌شود، یا اینکه با حضور دیگر ایرلاین‌های جدید، شاهد افزایش پروازهای داخلی و خارجی در این فرودگاه خواهیم بود؟

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.