| کد خبر: 151137 |

اجرای 5500 متر گاردریل حفاظتی دوربین های جدید کنترل جاده ای استان کرمان

عملیات نصب حدود 5500 مترگاردریل دوموج و سه موج جهت حفاظت از 130 دستگاه دوربین کنترل سرعت متوسط جاده ای استان کرمان به اتمام رسید.

تین نیوز

عملیات نصب حدود  5500 مترگاردریل دوموج و سه موج جهت حفاظت از 130 دستگاه دوربین کنترل سرعت متوسط جاده ای استان کرمان به اتمام رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان، علی عبدالهی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت:  امروزه تعداد تصادفات جاده ای در کشورها رو به افزایش است، در نتیجه خسارات مالی و جانی ناشی از آن که بر خانواده ها و اقتصاد کشور تحمیل می شود بسیار بالا بوده که این خسارت های جانی و مالی در مواردی غیرقابل جبران است .

مهندس عبدالهی با اشاره به این مطلب که علل مهم  این تصادفات مرگبار در جاده ای کشورمان سرعت غیر مجازاست افزود: در اجرای صحیح قوانین محدود کننده سرعت مهمترین ابزار علاوه بر حضور پلیس، نصب سرعت سنج و دوربین در مکان های مناسب است که به صورت 24 ساعته و هوشمند کنترل می شود.

در همین راستا اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای  استان کرمان ، طرح نصب و راه اندازی 130 دستگاه دوربین ثبت تخلفات سرعت را در  بخشی از راههای شریانی استان در دست اجرا دارد که با این اقدام حدود 2000 کیلومتر دیگر از راههای  مواصلاتی زیر پوشش کنترل هوشمند ترافیک خواهند رفت.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان تصریح کرد: عملیات نصب سامانه های کنترل سرعت متوسط از اوایل امسال با جانمایی و مکان یابی آغاز شده و گاردریل های حفاظتی آنها در 130 نقطه در حال نصب می باشد که به نظر می رسد تا پایان امسال شاهد بهره برداری  از این سامانه باشیم.

علی عبدالهی گفت:  نصب دوربین ها مورد نظر تمام کریدورهای شریانی استان را شامل می شوند و این محورها شامل محورهای کرمان- سیرجان،  سیرجان- بندرعباس، سیرجان- شیراز،  سیرجان- شهربابک،  شهربابک- انار،  انار- یزد،  کرمان- رفسنجان،  رفسنجان- انار، کرمان – راور، انتهای حوزه به سمت مشهد، کرمان- بم، بم- رستم آباد، رستم آباد- زاهدان، رستم آباد- ایرانشهر و محور زرند به سمت رفسنجان است که تا حدودی تمام شریان های اصلی زیر پوشش این دوربین ها قرار خواهد گرفت.

وی ابراز داشت: آغاز عملیات نصب  دوربین ها با احداث گاردریل در محورهای مواصلاتی استان در حال  اجرا می باشد که تیپ مشخصی از گاردریل های دوموج و سه موج هم اکنون در محور کرمان، ماهان، بم در حال نصب است .

 رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان یاذآور شد:  محور کرمان- سیرجان عملیات نصب گاردریل، نصب فونداسیون، فنس و دکل هم انجام شده ضمن اینکه  در تمام محورهای استان عملیات عمرانی عملیات تامین برق و تهیه طرح های برق را خواهیم داشت که بعد از تصویب  در روزهای آینده محور سیرجان- بندرعباس و محور بم به سمت رستم آباد- زاهدان و ایرانشهر نیز مجهز به دوربین خواهند شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.