| کد خبر: 147341 |

◄ ارائه زوایای پنهان خدمات هواپیمایی «زاگرس» در نمایشگاه صنعت هوایی

معاون خدمات هوایی شرکت هواپیمایی زاگرس در تشریح اهداف این شرکت به منظور حضور در نمایشگاه صنعت هواپیمایی، گفت: بیش‌تر شرکت کنندگان در نمایشگاه دو هدف عمده را دنبال می‌کنند اول عرضه خدمات شرکت ها ودوم انتخاب و خرید خدمات مورد نیاز از سوی این شرکت ها

تین نیوز

معاون خدمات هوایی شرکت هواپیمایی زاگرس در تشریح اهداف این شرکت به منظور حضور در نمایشگاه صنعت هواپیمایی، گفت: بیش‌تر شرکت کنندگان در نمایشگاه دو هدف عمده را دنبال می‌کنند اول عرضه خدمات شرکت ها ودوم انتخاب  و خرید خدمات مورد نیاز از سوی این شرکت ها.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، شیرازی افزود: نمایشگاه صنعت هوایی در مقایسه با دیگر نمایشگاه‌ها، در سطح خوبی برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: یکی از دلایل حضور در نمایشگاه‌ها را عرضه خدمات و محصولات موردنیاز مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه است که به معرفی محصول خود می‌پردازند.

شیرازی جذب بخش‌های مختلف  برای ارائه خدمات را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: زاگرس درصدد است تا با حضور خود در نمایشگاه زوایای  پنهان خدمات خود را به مردم و متخصصان معرفی و عرضه کند.

وی با تاکید براین‌که، زاگرس توانمندی‌های زیادی در ارائه خدمات به مسافران دارد، گفت: ما بیشترین پرواز تهران -مشهد را در کارنامه خود داریم که در نوع خود قابل تقدیر است.

شیرازی با اشاره به پروازهای  زاگرس به دیگر شهرها  افزود: با توجه به شرایط خاص کشور ما طبیعی است که از میان 70 تا80 پرواز در ماه، چند پرواز نیز با تاخیر مواجه باشند و این نمی‌تواند یکی از مسایلی باشد که به خاطر آن ایرلاین‌ها را به باد انتقاد گرفت.

او هدف دیگر زاگرس به منظور حضور در نمایشگاه هوایی را دریافت خدمات جدید، عنوان کرد و گفت: از این رهگذر آشنایی با تولیدکنندگان ما را برای دستیابی به اهداف یاری خواهد کرد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.