| کد خبر: 144687 |

بهینه‌سازی رویه‌های پیشین در دستور کار معاون گردشگری

معاون گردشگری تازه منصوب شده سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه برنامه‌هایش نفی‌کننده رویه‌های پیشین نیست، گفت:‌ «نیامده‌ام که دوباره چرخ را اختراع کنم.»

تین نیوز

معاون گردشگری تازه منصوب شده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه برنامه هایش نفی کننده رویه های پیشین نیست، گفت: «نیامده ام که دوباره چرخ را اختراع کنم.»

محمد محب خدایی در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است طرح های جدیدی را پیاده کند یا همان رویه و برنامه های قبل را درپیش می گیرد، گفت: «طبیعی است که برنامه هایی از گذشته وجود داشته باشند و به همان شکل ادامه پیدا کنند.

برنامه هایی هم هستند که در عرصه جدید بهینه سازی خواهند شد. این به آن معنی نیست که قرار است این برنامه ها نفی شوند.» وی با تاکید بر اینکه هیچ یک از برنامه های قبلی گردشگری را نفی نمی کند، بیان کرد: «قرار نیست ما چرخ را دوباره اختراع کنیم. قرار است رویه های قبلی را با روش جدید و براساس شرایط روز همسوسازی کنیم تا به نتیجه بهتر برسیم.»

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: «عملا در راستای تسهیل و تسریع پیش می رویم تا بازدهی خوبی در حوزه اقتصاد گردشگری داشته باشیم. باید این اعتقاد را در سرمایه گذاران گردشگری ایجاد کنیم که ظرفیت های توسعه در این بخش بسیار بیشتر از آن چیزی خواهد بود که تاکنون وجود داشته است.»

محب خدایی در پاسخ به اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار بود حساب اقماری و برنامه جامع آماری را تا پایان سال ۹۶ تعیین تکلیف کند و با توجه به اشاره ای که در رئوس برنامه های جدید به چنین برنامه ای شده، آیا در مدیریت جدید همان رویه قبلی در پیش گرفته می شود یا خیر، توضیح داد: «ممکن است روش های جدیدی را استفاده کنیم که کار تسریع شود.

ما هیچ کاری را از صفر شروع نخواهیم کرد. زمانی هم که در کیش بودیم آمارهای سال های قبل را استخراج کردیم و در منحنی ها قرار دادیم تا علت افت و خیزها را به دست آوریم و بر آن اساس، رویه ای را درنظر گرفتیم.» محمد محب خدایی همزمان با ورود علی اصغر مونسان به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاونت گردشگری را تحویل گرفت. وی مهم ترین برنامه اش را اجرای طرح مفهومی «شهر گردشگر» با رویکرد تغییر رویه مدیریت شهری اعلام کرده است؛ همان ایدئولوژی که مونسان در روز معارفه اش مطرح کرده بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.