| کد خبر: 141685 |

سرپرست اداره کل راه شهرسازی استان گلستان :

27کیلومتر از راه های روستایی استان گلستان بهسازی وآسفالت شد

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از بهسازی و آسفالت 27کیلومتر از راههای روستایی استان گلستان درابتدای سالجاری خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان گلستان از بهسازی و آسفالت 27کیلومتر از راههای روستایی استان گلستان درابتدای سالجاری خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره روابط عمومی راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس حسین محبوبی گفت : علیرغم محدودیت های اعتباری و عدم تخصیص بموقع منابع  به پروژه  های بخش راه ، از ابتدای سالجاری تا کنون عملیات احداث 27  کیلومتر از راههای روستایی استان با هزینه ای معادل 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به پایان رسیده است .

وی افزود: در حال حاضر کلیه پروژه ها با استفاده از منابع جایگزین مالی از قبیل استفاده از اسناد خزانه و  اجرا و اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در استفاده ازاین منابع تا کنون دراستان پیشرو بوده است .

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان از بهر مندی 98 درصد از جمعیت روستایی استان از راه مناسب آسفالته خبر داد و گفت :تا پایان برنامه ششم توسعه کشور و در صورت تامین منابع و اعتبارت لازم ، کلیه روستاهای بالای 50 خانوار استان از راه مناسب آسفالته برخوردار خواهد شد و بهسازی وآسفالت روستاهای بالا 20 خانوار شروع خواهد شد هر چند در برخی از شهرستانهای استان کار آسفالت راه های 20 خانوار در حال انجام و برخی نیزبه پایان رسیده است .

استان گلستان دارای 3500 کیلومتر راه روستایی می باشد که حدود2600 آن آسفالته است .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.