| کد خبر: 141030 |

برگزاری دوره آموزشی برای بلدهای محلی آذربایجان شرقی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اخذ مجوز دوره آموزشی راهنمایان و بلدهای محلی برای اولین بار در راستای برنامه های تبریز 2018 در استان خبر داد.

تین نیوز

برگزاری دوره آموزشی برای بلدهای محلی، در راستای توانمند سازی و بسترسازی مناسب فرهنگی با هدف ارتقای سطح علمی و عملی افراد بومی مخاطب و مرتبط با گردشگران به ویژه صاحبان مراکز اقامتی بوم گردی و راهنمایان در راستای تحقق شعار «هر شهروند، یک میزبان» در جهت میزبانی شایسته از تبریز 2018 محقق شد.

به گزارش خبرگزاری مهر مرتضی آبدار پنجشنبه با اعلام این خبر خاطر نشان کرد : در این دوره مخاطبان با مفاهیم و اصلاحات میراث فرهنگی و گردشگری، جغرافیای جهانگردی و اکوتوریسم، جاذبههای تاریخی، فرهنگی و صنایع دستی استان، تاریخ، فرهنگ و اقوام استان، بهداشت سفر و کمکهای اولیه، آموزش عملی اجرای تور، آشنایی با قوانین و مقررات مربوط به حفظ میراث فرهنگی اقلیمی و با اصلاحات انگلیسی در این حوزه آشنا خواهند شد.

وی گفت: شهروندان استان بالاخص علاقهمندان به فعالیت به عنوان راهنما و بلد محلی در سال 2018 با حداقل مدرک دیپلم میتوانند با مراجعه به سازمان جهاد دانشگاهی استان در این دورهها ثبت نام و شرکت کنند.

وی ادامه داد: دوره آموزشی راهنمایان و بلدهای محلی صرفا مختص استان است و علاقهمندان به شرکت در دورههای آموزشی راهنمای فرهنگی و راهنمای بوم گردشگری باید دورههای تخصصی مربوط به اینها را بگذارنند.

گفتنی است علاقهمندان میتوانند با مراجعه به قسمت آموزش دورهای کوتاهمدت گردشگری در ساختمان آموزشی و تحقیقاتی سازمان جهاد دانشگاهی استان واقع در چهارراه آبرسان، خیابان هفت تیر، کوی دوکمال در این دوره ها ثبتنام کنند و همچنین علاقهمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شمارههای ۳۶۵۵۵۷۴۴- 36555745 -۰۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.