| کد خبر: 140498 |

◄ تصویب طرح جامع بوئین‌زهرا در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور

صدیقه چگینی خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: طرح جامع شهر بوئینزهرا در کارگروه امور زیربنایی بررسی و پس از تصویب در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استان قزوین ابلاغ شد.

تین نیوز

صدیقه چگینی خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: طرح جامع شهر بوئینزهرا در کارگروه امور زیربنایی بررسی و پس از تصویب در جلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استان قزوین ابلاغ شد.

رئیس اداره طرح های کالبدی اداره کل راه و شهرسازی استان قروین در این باره اظهار داشت: طرح جامع شهربوئین زهرا در کارگروه امورزیربنایی بررسی و تصویب و سپس مورد تائید شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قرار گرفت.

حمیدرضانجفی تصریح کرد: این طرح درجلسه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران نیز بررسی و مورد تصویب قرار گرفت و از طرف شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استان ارسال و پس از رفع مشکلات و انجام اصلاحات، از طرف شورایعالی شهرسازی و معماری ایران به استان ابلاغ شد.

وی افزود: طرح جامع شهر بوئین زهرا با اعتبارات استانی به تصویب رسیده و در طرح پیشنهادی سعی شده است سطوح سرانه‌ها متناسب با جمعیت افق 25530 و با در نظر گرفتن حوزه نفوذ و با اولویت تامین کاربری‌های خدماتی و عمومی با محدوده‌ای به مساحت 377 هکتار بر اساس جمعیت پیش‌بینی شده تهیه شود..

رئیس اداره طرح‌های کالبدی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین در پایان بیان داشت: مطابق با مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران حریم شهر حداکثر تا 5 برابر محدوده مصوب شهر تعیین شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.