| کد خبر: 140416 |

تین‌نیوز گزارش می‌دهد:

◄ تجمع طلبکاران شهرداری در بهشت

در حالی‌که شهرداری تهران بدهی به یادگار مانده از دوران 12 ساله حضور شهردار فعلی را 25 هزار میلیارد اعلام می‌کند، پیمانکاران طلبکار شهرداری اما، نظر دیگری در این‌باره دارند.

تین نیوز

در حالی‌که شهرداری تهران بدهی به یادگار مانده از دوران 12 ساله حضور شهردار فعلی را 25 هزار میلیارد اعلام می‌کند، پیمانکاران طلبکار شهرداری اما، نظر دیگری در  این‌باره دارند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، روز گذشته حدود صد پیمانکار در اعتراض به «به تعویق افتادن دریافت مطالبات»  خود، مقابل ساختمان شهرداری در خیابان بهشت تجمع کردند.

این دسته از پیمانکاران با سردادن شعارهایی خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به مشکل مطالبات آنها از بخش‌های مختلف شهرداری بودند که متاسفانه، در چندساعتی که از حضور این عده در مقابل ساختمان شهرداری می‌گذشت کسی برای پاسخگوئی در جمع پیمانکاران حاضر نشد.

یک از پیمانکاران به نمایندگی از حاضران در تحصن به تین‌نیوز، گفت: تجمع اعتراضی به دلیل عدم پرداخت مطالبات معوقه پیمانکاران از سال 90 برگزار شده که طلب تنها 50 نفر از میان 1000 پیمانکار طلبلکار از شهرداری، چیزی حدود 100 میلیارد است که شهرداری از دادن طلب آنها تا به امروزبه هر دلیلی خودداری کرده است.

وی با اشاره به بهانه‌های شهرداری از جمله، مالیات، عوارض و حق بیمه در عدم پرداخت معوقات خود، اظهار داشت: ادارات مالیات و بیمه نیز به دلیل به تاخیر افتادن مطالبات خود مشکلاتی را برای پیمانکاران به‌وجود آورده‌اند که راه حل آن تنها دریافت معوقات ما از شهرداری است.

نماینده پیمانکاران طلبکار با ابراز تاسف از نحوه برخورد شهردار تهران در برخورد با آنها، تصریح کرد: بخش‌های مختلف شهری از خدمات پیمانکاران استفاده کرده‌اند اما، تمام اعداد و ارقامی که از سوی شهرداری در مورد بدهکاری اعلام می‌کنند واقعی نیست.

این سخنان در حالی گفته شد که ناصر امانی معاون شهردار، در پاسخ به سوال این شبکه خبری که دلیل تفاوت ارقام اعلام شده و مطالبات حاضران در تحصن چیست؟ اظهار بی اطلاعی کرده و گفت: باید از دفتر سوال کنم که دلیل تجمع چه بوده است، من از موضوع بی خبرم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.