| کد خبر: 139802 |

برخورد پژو 405 با اسب در منطقه مرزی گنبدکاووس سه مصدوم برجای گذاشت

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت که براثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک راس اسب در جاده اینچه برون - گنبدکاووس سه نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

تین نیوز

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت که براثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 با یک راس اسب در جاده اینچه برون - گنبدکاووس سه نفر مصدوم و روانه بیمارستان شدند.

سرهنگ علی احمدزاده افزود: این حادثه عصر روز گذشته در کیلومتر چهار از سمت سه راهی اینچه برون به گنبدکاووس و به دلیل سرعت بالای راننده خودرو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه رخ داد.
وی اظهار داشت: سرعت بالای خودرو و کم توجهی راننده به جلو سبب شد تا خودرو با یک راس اسب که درحال عبور از عرض جاده بود، بشدت برخورد نماید.
سرهنگ احمدزاده، اضافه کرد: براثر این حادثه عبدالمحمد خاشاکی 41 ساله، بی بی سارا خاشاکی 35 ساله و میثم خاشاکی 12 ساله از ناحیه گردن، سر و صورت و دست و پا دچار مصدومیت شده که بلافاصله توسط نیروهای اورژانس 115 و هلال احمر به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس منتقل شدند.
وی گفت: سه سرنشین دیگر این خودرو به نام های 'سهیلا، آی نور و زلیخا خاشاکی' که عضو این خانواده بودند با مصدومیت جزیی مواجه و به صورت سرپایی درمحل مداوا شدند.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان یادآور شد: براثر برخورد شدید خودرو با اسب، حیوان در دم جان باخت و خودروی مذکور نیز بشدت دچار خسارت شد.
هنگ مرزی اترک، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را در محدوده استان گلستان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در گنبدکاووس است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.