| کد خبر: 136835 |

جاده «قزل‌حصار» تحت نظارت کامل پلیس البرز قرار دارد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان با تأکید بر تشدید نظارت پلیس البرز بر جاده قزل‌حصار، از ساماندهی نمایشگاه‌ها و پارکینگ‌های اتومبیل در این منطقه خبر داد.

تین نیوز

 رئیس پلیس امنیت عمومی استان با تأکید بر تشدید نظارت پلیس البرز بر جاده قزل‌حصار، از ساماندهی نمایشگاه‌ها و پارکینگ‌های اتومبیل در این منطقه خبر داد.

سرهنگ محمدعلی صفایی اظهار کرد: تعدادی واحد فاقد مجوز پروانه کسب و بهره‌برداری با استقرار در جاده قزل‌حصار با راه‌اندازی نمایشگاه اتومبیل و پارکینگ خودرو، بدون رعایت قوانین و مقررات قانونی و همچنین نداشتن صلاحیت فعالیت در این حرفه، اقدام به خریدوفروش و کارشناسی خودرو می‌کنند .

وی گفت: فعالیت این واحدهای غیرقانونی زمانی به معضل اساسی برای شهروندان استان البرز تبدیل‌شده است که تعداد زیادی از مراجعان به این مراکز به دلیل ناآشنا بودن با نحوه تنظیم قرارداد و مبایعه‌نامه از سوی این افراد مورد کلاه‌برداری قرار می‌گیرند .

سرهنگ صفایی افزود: از سال گذشته تعداد زیادی پرونده قضائی در مراکز انتظامی این شهرستان مبنی بر کلاه‌برداری، تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت که با هماهنگی مقام قضائی منتج به پلمب 12 واحد صنفی متخلف و جلوگیری از ادامه فعالیت آن‌ها شد .

رئیس پلیس امنیت عمومی استان البرز با تأکید بر این موضوع که جاده قزل‌حصار به جهت شرایط جغرافیایی ویژه‌ای که دارد و از گذشته به محلی برای خریدوفروش خودرو تبدیل‌شده است تحت نظارت کامل پلیس قرار دارد، گفت: از هفته گذشته به‌منظور پیشگیری از هرگونه موارد خلاف قانون و جرائم مربوط به کلاه‌برداری، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوجبلاغ به‌صورت مستمر بر فعالیت واحدهای خریدوفروش اتومبیل نظارت دارند که در این رابطه تاکنون 11 واحد صنفی متخلف پلمب‌شده است .

وی با هشدار به شهروندان مبنی بر اینکه خریدوفروش خودرو از مکان‌های فاقد مجوز قانونی عواقب خوشی ندارد گفت: شهروندان قبل از خرید خودرو از قانونی بودن فعالیت نمایشگاه‌های اتومبیل اطمینان یابند .

سرهنگ صفایی گفت: نمایشگاه‌های اتومبیل مکلف به نصب جواز کسب در محل فعالیت خویش هستند و هرگونه تخطی از این دستور، تخلف محسوب می‌شود و شهروندان باید از معامله در این واحدهای صنفی پرهیز کنند .

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ابوالفضل سعیدی 0 0

    باسلام و خسته نباشی عرض کنم ک این گونه معاملات هنوز هم داره انجام میشه و خودم قربانیه این معامله هستم و هنوز ماشینم پارکینگ هست و نمیدونم باید کجا مراجعه کنم کسی هم نیست بتونه کمکم کنه