| کد خبر: 272269 |

◄ معرفی صفر تا صد ترمینال کلانتری کرج

ترمینال کلانتری کرج با مساحت ۷۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۶۷، در جنوب محله دولت آباد احداث شده است. این ترمینال که با نام ترمینال کرج نیز شناخته شده است، بیست شرکت مسافربری معتبر مانند رویال سفر کرج و جوان سیر در ترمینال شهید کلانتری کرج، دفتر نمایندگی دارند.

تین نیوز

ترمینال کلانتری کرج با مساحت ۷۰ هزار متر مربع در سال ۱۳۶۷، در جنوب محله دولت آباد احداث شده است. این ترمینال که با نام ترمینال کرج نیز شناخته شده است، بیست شرکت مسافربری معتبر مانند رویال سفر کرج و جوان سیر در ترمینال شهید کلانتری کرج، دفتر نمایندگی دارند. مسافران زیادی روزانه با خرید بلیط اتوبوس کرج به مقصدهای گوناگون، به اقصی نقاط کشور سفر کرده و جا به جا می شوند. در ادامه درباره این ترمینال مسافربری، امکانات آن، شرکت های مسافربری و باربری آن بیشتر صحبت می کنیم.

 

ترمینال شهید کلانتری کرج کجاست

ترمینال شهید کلانتری کرج، در بلوار علامه جعفری، رو به روی ایستگاه مترو محمد شهر کرج واقع شده است. از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی بازار ولیعصر و همینطور پایانه مسافربری شهید کلانتری، خودپرداز، ایستگاه تاکسی و پارکینگ شبانه روزی ترمینال رو به روی ترمینال شهید کلانتری قرار گرفته است.

شرکت های مسافربری ترمینال شهید کلانتری کرج

پایانه مسافربری یا ترمینال مسافربری، فضایی برای سوار و پیاده کردن مسافران اتوبوس های شهری و بین شهری بوده که عموما به صورت یک ساختمان بزرگ به همراه امکانات رفاهی برای مسافران و رانندگان است. این شرکت ها شامل دفاتر فروش بلیط در پایانه ها هستند که مسافران به وسیله سکو های مشخص سوار و پیاده می شوند. ترمینال کلانتری کرج بیش از ۲۰ شرکت مسافربری دارد که در ادامه به معرفی چند مورد از آن ها می پردازیم:

شرکت همسفر

شرکت مسافربری همسفر در سال ۱۳۷۸ در پارک سوار بیهقی تهران راه اندازی شد. در ابتدای شروع به کار این شرکت با ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعالیت خود را آغاز کرد، در ادامه با استقبال مردم این شرکت روز به روز به سرویس های خود افزود. همسفر امروزه با داشتن بیش از ۶۰۰ دستگاه اتوبوس روز دنیا از جمله اتوبوس های VIP کشور آلمان، آماده سرویس دهی به مسافران است.

ترمینال مسافربری شهید کلانتری کرج

 

شرکت تک سفر

این شرکت در سال ۱۳۸۶ در شهرستان عسلویه تأسیس شد. در حال حاضر شامل ۳۲ شعبه در سراسر کشور است که برای رفاه حال مسافران، تمامی مسیر های جاده ای را تحت پوشش قرار می دهد. این شرکت با بهره گیری از جدیدترین و به روزترین اتوبوس های دنیا در تلاش برای جلب رضایت و آرامش مسافران هستند.

شرکت جوان سیر

این شرکت در سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت کرد. هدف شرکت جوان سیر خدمات رسانی و ساماندهی صنعت حمل و نقل زمینی با موضوع حمل و نقل داخلی، بین المملی، زیارتی و سیاحتی است. این شرکت با اخذ کلیه مجوز های لازم توانسته به عنوان توانمندترین و اولین شرکت مسافربری در کشور فعالیت خود را همواره ادامه دهد.

شرکت های باربری ترمینال شهید کلانتری در کرج

با افزایش جمعیت و در گرو آن گسترش سیستم حمل و نقل، افزایش تقاضای حمل و نقل و فعالیت شرکت باربری در کشور، تبدیل به یک اقدام بسیار مهم شده است. شرکت های باربری برای فعالیت خود معمولاً از اتحادیه های باربری، انجمن های ای سازمان های دولتی مانند وزارت راه و راهداری مجوز فعالیت دریافت می کنند. ترمینال کلانتری کرج بیش از ۱۰ شرکت باربری دارد که در ادامه به معرفی چند مورد از آن ها می پردازیم:

شرکت میهن نور

با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن بسیاری از خدمات، ارسال بار به صورت آنلاین نیز بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفت. انبار میهن نور نیز در این راستا، اقدام به ارسال مرسوله ها به صورت اینترنتی و درب به درب نمود. پرداخت هزینه فقط به صورت اینترنتی و به وسیله بازارگاه ممکن است که با مشخص شدن قیمت، برای پرداخت به درگاه بانک وصل می شوید.

شرکت عصر ایران

انبار عصر ایران با دریافت درخواست آنلاین، بار های شما را به راحتی به مقصد مورد نظر می رساند. ارسال بار اینترنتی علاوه بر وقت در هزینه شما نیز صرفه جویی می کند و شما می توانید با آرامش بار های خود را به شهر های مختلف کشور ارسال کنید.

شرکت ایران پیما

این شرکت مرسولات شما را در اسرع وقت ممکن، از شما تحویل گرفته و همینطور در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد مورد نظر تحویل می دهد. تمامی مراحل ارسال کالا به صورت آنلاین صورت می پذیرد و هیچ گونه نیازی به مراجعه حضوری شما به انبار ایران پیما نیست.

اتوبوس جاده ای

امکانات ترمینال شهید کلانتری

امکانات ترمینال کلانتری کرج شامل موارد زیر است:

سکو های مجزا برای هر شرکت برای سوار و پیاده شدن مسافران

اتوماسیون حمل بار و توشه مسافر

دفاتر نمایندگی فروش بلیط شرکت های مسافربری

سالن های انتظار

دستگاه های آبسردکن

رستوران و سالن های غذا خوری

پارکینگ های مجزا برای اتوبوس و خودرو های سواری

نمازخانه و مسجد

حمام

باجه بانک و دستگاه های خودپرداز

تلفن های همگانی

غرفه های فروشگاهی برای فروش صنایع دستی و سوغات

دفتر نمایندگی تاکسیرانی شهر

ایستگاه پایانه ای اتوبوس های شرکت واحد

کارواش و خوابگاه برای استراحت رانندگان

ترمینال کلانتری کرج با بیش از بیست شرکت مسافربری معتبر مانند ایران پیما، همسفر، آسیا سفر و... روزانه مسافران زیادی را جا به جا می کند. مسافران می توانند با خرید بلیط اتوبوس و تاکسی از شرکت دلخواه خود، به نقاط مورد نظرشان سفر کنند. همچنین می توانند در زمان انتظار به غرفه های فروشگاهی برای خرید یا سالن های غذا خوری و رستوران ها مراجعه کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.