| کد خبر: 135620 |

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسر خبر داد :

ایمن سازی محورهای ارتباطی بابلسر در قالب ایجاد روشنایی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسر از عملیات ایمن سازی در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در قالب رفع خاموشی و ایجاد روشنایی خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسر از عملیات ایمن سازی در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان در قالب رفع خاموشی و ایجاد روشنایی خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ایاستان مازندران ، مهندسداود اصغرزادهضمن اعلام این خبر افزود : مهمترین کارکرد سیستم های روشنایی ایجاد دید آسان و دقیق ، امکان تشخیص وسایل نقلیه در فاصله مناسب ، تشخیص به موقع موانع ، علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی در محورهاست.

 

وی خاطر نشان کرد : حداقل مقدار مورد نیاز روشنایی سطح راه بستگی به نوع آن ، سرعت و حجم ترافیک شبانه راه ، وضعیت مکانهای اطراف راه و کاربری آن و همچنین میزان عبور و مرور عابرین پیاده دارد.

 

مهندس اصغرزادهتصریح نمود : وظیفه ذاتی این اداره ایمن سازی و نگهداری راهها بوده ، از این رو در راستای برنامه ها و اهداف خود در زمینه ایمن سازی محورهای مواصلاتی تحت پوشش خود ، اقدامات گسترده ای را در قالب روشنایی و رفع خاموشی محورها در دستور کار خود قرار دارد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابلسر خاطر نشان ساخت : عملیات مذکور با هماهنگی و همکاری اداره ایمنی و حریم راه های این اداره کل در سطح محورهای ارتباطی تحت پوشش از جمله  " بابلسر _ فریدونکنار " و "بابلسر _ بابل " در دست اجراست.

 

گفتنی است در حال حاضر بیش از 400 کیلومتر از راههای ارتباطی مازندران دارای روشنایی می باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.