| کد خبر: 134971 |

تصادف مرگبار پژو۴۰۵ در اتوبان بابایی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دیواره بتونی حاشیه بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: در این حادثه۲ نفر کشته شدند.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دیواره بتونی حاشیه بزرگراه شهید بابایی خبر داد و گفت: در این حادثه۲ نفر کشته شدند.

 

جلال ملکیافزود: ساعت ۲۲:۱۰ شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی ورودی حکیمیه به سامانه ۱۲۵ اعلام و ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: یک دستگاه پژو ۴۰۵ با ۵ سرنشین به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با دیواره بتونی حاشیه بزرگراه به حالت نیمه واژگون در محل متوقف شد.

 

ملکی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش نشانان یک کودک ۸ ساله به همراه یک خانم جوان در بیرون خودرو قرار داشتند اما ۳ نفر از جمله یک مرد ۵۰ ساله و ۲ خانم در داخل خودروی متلاشی شده گرفتار بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: آتش نشانان وارد عملیات شدند و این ۳ نفر را از داخل خودرو خارج و هر ۵ مصدوم این تصادف را تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی یادآور شد: پس از معاینات مشخص شد که کودک ۸ ساله و آقای ۵۰ ساله در این حادثه جان باختند و همچنین۳ خانم مصدوم توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی گفت: علت این تصادف از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.