| کد خبر: 130322 |

مدیر کل بازرگانی و بازاریابی راه آهن اعلام کرد:

تفاهم برای حمل ۸.۲ میلیون تن بار معدنی خواف و سنگان از طریق ریل

تین نیوز

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن از اجرای برنامه حمل از مبدا خواف و سنگان به مقاصد مختلف به منظور افزایش سهم بار ریلی در کشور خبر داد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی راه آهن جمهوری سلامی ایران؛ سید مرتضی علی‌احمدی با بیان اینکه تجاری سازی در ساختار سازمانی در تحقق افزایش حمل بار ریلی از رویکردهای مهم راه آهن است، گفت: طی جلسه ای با حضور نمایندگان صاحب بار و شرکت های حمل و نقل ریلی ، برنامه حمل از مبدا خواف و سنگان به مقاصد مختلف تنظیم و منجر به قرارداد شد.

 

وی افزود: در این جلسه تفاهم نامه حمل حدود ۸.۲ میلیون تن بار معدنی از مبادی خواف و سنگان به مقاصد بندر عباس، ذوب آهن و فولاد مبارکه تصویب شد.

 

احمدی عنوان کرد: شرکت راه آهن در این تفاهم و قرارداد متعهد شد تعرفه حمل بار به بندرعباس را نسبت به تعرفه جاده رقابتی کند.

 

مدیرکل بازرگانی و بازاریابی داخلی راه آهن گفت: به منظور تامین مواد اولیه کارخانه جدید گندله سازی فولاد سنگان ( با ظرفیت ۵ میلیون تنی) مقرر شد برای اولین بار معادل ۵۰۰ هزار تن کنسانتره از معدن چادرملو و ۳۰۰ هزار تن از ایستگاه جلال آباد بصورت ریلی به سنگان حمل شود.

 

گفتنی است؛ این جلسه با حضور نمایندگان صاحب بار، شرکتهای حمل و نقل ریلی طرف قرارداد و مدیران کل سیر و حرکت، راه آهن های یزد ، هرمزگان و شرق جهت تحقق برنامه حمل ۵۷ میلیون تنی در اداره کل بازرگانی و بازاریابی برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.