| کد خبر: 221408 |

۱۰۸میلیارد تومان اعتبار جاده سنندج - مریوان تخصیص بافت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان از ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته طرح جاده جدید سنندج - مریوان در اختیار دستگاه‌های اجرایی متولی طرح در استان قرار گرفته است.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: ۱۰۸ میلیارد تومان از ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته طرح جاده جدید سنندج - مریوان در اختیار دستگاه‌های اجرایی متولی طرح در استان قرار گرفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (کردستان )، شهرام ملکی روز جمعه در بازدید از طرح سنندج - مریوان اظهار داشت: با توجه به اهمیت اتمام جاده جدید سنندج - مریوان پیگیری مستمر این طرح از سوی مسؤولان در دستور کار قرار گرفته و در بازدیدهای هفتگی سعی می‌شود آنچه که به عنوان موانع اجرای محسوب می‌شود را برای رفع مشکلات مورد بررسی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در نتیجه آخرین پیگیری و بازدیدها معارضین طرح حداث جاده‌ جدید سنندج - مریوان با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضایی استان مرتفع شده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: همچنین دستگاه‌هایی مانند آب منطقه‌ای، صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، شرکت توزیع برق نیز در رفع موانع این پروژه با دستگاه‌های متولی احداث جاده جدید سنندج مریوان همکاری و همراهی لازم را دارند.

وی یادآور شد: هم اکنون از لحاظ منابع اعتباری پروژه حمایت‌های ویژه ای را از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب و دولت دریافت کرده و تا کنون از طریق سازمان برنامه بودجه و دفتر رهبری حدود ۱۴۷ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار اختصاص داده شده است.

ملکی گفت: از این میزان ۱۰۸ میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفته تا به حساب پیمانکاران برای پیوستگی ادامه طرح هزینه شود.

وی اظهار داشت: در نتیجه این پیگیری‌ها اکنون پیمانکاران مشغول انجام عملیات راهسازی هستند و علاوه بر آن با توافق انجام شده با بخش خصوصی هفت گارگاه تولید شن و ماسه شهرستان مریوان به صورت تمام وقت در اختیار این طرح قرار گرفته و با تجهیز چند کارخانه آسفالت بخشی از طرح در حال آسفالت ریزی است.

ملکی یادآور شد: انتظار می‌رود با روند فعلی اجرای طرح، جاده جدید سنندج مریوان در موعد مقرر (پایان سال مالی ۱۳۹۹) به بهره برداری برسد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.