| کد خبر: 236243 |

◄ بهره مندی فضای سبز بوستان هزار هکتاری قم از شبکه آبیاری تحت‌ فشار

مدیرعامل سازمان پارک‌هاوفضای سبز شهرداری قم گفت: فضای سبز محدوده بوستان هزار هکتاری قم با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به شبکه آبیاری تحت‌ فشار اتصال پیدا کرد.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فضای سبز محدوده بوستان هزار هکتاری قم با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال به شبکه آبیاری تحت‌ فشار اتصال پیدا کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به طرح لوله‌گذاری و آبیاری تحت‌فشار بوستان هزار هکتاری اظهار داشت: این طرح در راستای تقویت شبکه آبیاری تحت‌ فشار در سطح شهر و حذف آبیاری تانکری در محدوده پردیسان، بوستان هزار هکتاری اجرا شده است.

◄ بهره مندی روشندلان قم از ۳۴ تقاطع مجهز به آلارم هوشمند

وی با تاکید بر اینکه از سوی شهرداری هزینه‌ای بالغ‌ بر چهار میلیارد ریال برای این طرح هزینه شده است، افزود: بیش از ۴۰۰ متر لوله ۱۱۰ میلی‌متری و قریب به ۲  هزار و ۵۰۰‌ متر لوله ۵۰ و۶۳ میلی‌متر و هزار متر لوله ۲۵ میلی‌متری در این طرح مورد استفاده قرار گرفته است.

مدیرعامل پارک‌های قم خاطرنشان کرد: طرح فوق سه هزار و ۵۰۰ متر از خیابان کوچه یک مولوی و خیابان اندیشه، خیابان شهید آقا یوسفی، شهید آقا محمدی، زمرد و ایمان واقع در پردیسان را از آبیاری تانکری جدا و به شبکه آبیاری تخت فشار متصل می‌کند.

وی با اشاره به اقدام‌هایی که در سال‌های اخیر در راستای کاهش آبیاری تانکری در سطح شهر صورت گرفته است خاطرنشان کرد: بیش از ۸۵ درصد فضاهای سبز سطح شهر که امکان راه‌اندازی سیستم‌های تحت‌فشار را داشته‌اند به این سیستم مجهز شده‌اند.

در شهر قم به ازای هر شهروند ۲۰ مترمربع فضای سبز وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.