| کد خبر: 209113 |

یک فعال حمل‌ونقل جاده‌ای از فروش کامیون دست دوم وارداتی با مشخصات نادرست در سایت‌هایی مثل «دیوار» خبر داد و گفت: این تبلیغات فقط گمراه کننده است و واقعیت ندارند.

تین نیوز

یک فعال حمل‌ونقل جاده‌ای از فروش کامیون دست دوم وارداتی با مشخصات نادرست در سایت‌هایی مثل «دیوار» خبر داد و گفت: این تبلیغات فقط گمراه کننده است و واقعیت ندارند. 

به گزارش تین نیوز، صدر الله به مانا مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در امر نوسازی ناوگان پیش از این گفته بود: تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای واردات کامیون‌های کارکرده زیر سه سال ساخت ذیل بند «ث» ماده ۳۰ قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه‌ای کشور صادر نشده است.

این در حالی است که یک فعال حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در تماس با خبرنگار تین نیوز گفت: افرادی در سایت‌هایی ازجمله دیوار آگهی‌هایی مرتبط به فروش ناوگان‌های وارداتی دسته دوم منتشر کرده‌اند. اما این تبلیغات در جهت کلاه‌برداری و دزدیدن مال مردم است و این کار بدون هیچ‌گونه مجوزی انجام‌شده است.

94b8438e-4659-40c9-9e64-bf0ef20141e6

به گفته وی، واردات خودروها نیاز به مجوز سازمان راهداری دارد و تا زمانی که خودروها توسط گمرک پلاک نشود حق خروج از گمرک را ندارند. ضمن اینکه، خودروهای زیر سه سال ساخت نیاز به سوخت یورو 6 دارند که این نوع سوخت در ایران وجود ندارد. 

این فعال حمل و نقل جاده ای اضافه کرد: بهتر است که رانندگانی که به دنبال نوسازی خودرو خود هستند؛ فریب این تبلیغات دروغ را نخورند و آگاهانه عمل کنند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • A.R 12 0

    دیوار ابزار خوبی شده تا افراد سودجو قیمت کامیون را به طرز فجیعی بالا ببرن وصدای هیچ مسئولی در نیاد ووقتی افرادی مخالف اونها اگهی میزارن سریعا بازتاب میشه.

  • سعید 6 0

    اگر دولت بخواهد جلوی تورم را بگیرد میتواند کامیون های کارکرده اروپایی را با قیمت خیلی مناسب وارد کند و بدون اینکه کلی گمرکی ارزش افزوده وسود روی این بکشد مستقیم به راننده های سابقه دار وبا تجربه واگذار کند حالا ببیند در کاهش تورم چقدر تأثیرگذار خواهد بود اما اگر این روال ادامه داشته باشد روز بروز بدتر خواهد شد من این مطالب را بعداز ۲۸ سال تجربه در بخش حمل و نقل داخلی وترانزیت خدمت شما عزیزان عرض کردم به امید سلامتی برای تمام هموطنان گلم و سرافرازی ایران عزیزم

  • کاظم منصوری 8 1

    سلام من مملکت و نظام رو دوست دارم ولی چرا باید توی یه مملکت اسلامی کامیونی که شش ماه پیش زیر یک میلیارد بوده الان بگن سه میلیارد غیر از اینه که دلال بازیه غیر از اینه که رانت خواری میشه آقایونی که اون بالا نشستید به داد این قشر زحمت کش برسید به خدا درست نیست فقط بلدید بیاید پشت تریبون آمار الکی بدید.شما خدمت گذار مردم هستید یه کار بکنید پولی که میدید زن و بچتون حلال باشه

  • ناشناس 7 1

    متاسفانه دولت ما اجازه میده کلی از مردم دزدی بشه بعد که طرف فرار کرد و گندش بالا اومد رسانه ایش میکنه.الان تو دیوار تبلیغاتی که زده چنتا شماره تلفن دادن و آدرس دفتر رو هم نوشتن خب مراجع قانونی باید وارد عمل بشن که نمیشن.

  • ناشناس 4 0

    چرا دولت قوانینی سخت برای کلاهبرداری اتخازنمکند تمامی کلاهبرداری در کمال پررویی میکن میریم زندان بعد هم با یک سند راحت میان بیرون

  • ناشناس 3 1

    حالا داشی حتما باید در اختیار افراد با سابقه قرار بده توام تفره خودت میزنی

  • مهدی 2 0

    صداشون برای گرونی بالا نمیاد که فقط برای اینکه یه نفر هم میخواد وارد کنه و پول تو جیب این بی صفتا نمی ره دکونشو تخته میکنن

  • ناشناس 3 0

    پس کجاس کامیونهای دست دوم که توی تلویزیون می گفتید42هزار دستگاه چرا توی دیوار دیدی نوشته ماشین دست دوم اما ندیدی هوو هفت برابر شده بسه دیگه خسته شدیم

  • سیدمحمدرضاموسوی 0 0

    دولت ماشینهای دست دوم به باربری ها میده انهاهم کل پول میگیره بعنوان پیش پرداخت وبمدت ۵سال قسط بندی میکندومیگوید برای خودم بایدکارکرد بعداز۴سال راننده بنحوی خسته میکندوماشین دوباره برمیگردونه وبرای ۵سال دیگه براننده دیگری میدهدهمین طوری ماشین مال سرمایه داراست

  • ناشناس 3 0

    خدا لعنت کند مسبب این گرونی..من بعنوان ی راننده نه کامیوندار..خداشاهده..مثل ی بچه دارم حسرت ی کامیون برای خودم.رو میخورم..چقد باید سرکوفت صاحب کامیون رو بخوریم..میترسم این آرزو رو بگور ببرم..این خیلی نامردیه..

  • سعید 2 0

    عزیزان همکار ما الان سی سال یادمه داریم کار میکنیم برای دلال کارخانه دار شرکتهای حمل و نقل حالا حالا هم درست بشو نیست سرتان را درد نیارید

  • محمد 1 0

    یعنی ما از افغانستان،ترکیه،گرجستان،ترکمنستان،بدبخت تریم،که اونا با 500میلیون تومان بتونن ماشین روز اروپا سوار بشن،بعد ماها،،،،،انشاالله این دنیا که عمری نموند ازمون،اون دنیا باید جواب این زور گویی هاتونو بدین،

  • ناشناس 0 0

    بخدا یکی مثل من بدبخت که با این تورم لعنتی همه چیزم باختم بخدا افسرده وبی کار شدم تک مدل ۱۳۸۷ نیمه اول سال ۹۱ با اقساط فروختم ۶۲ ملیون با اقساط تا امدم وا بانکی بگیرم از دست لزینگ خلاص بشم شب خوابیدم صبح شد ۱۸۰ ملیون تا امدم پولم بکنم ۱۸۰ ملیون الان شد یک ملیارد شما بگین یکی مثل من باید چه کار کنه بمیره تو خونه اجاری بهتر نیست

  • مسعود 1 0

    فقط این میتونم بگم قیمتها کامیون بالا هست هیچ کسی با این قیمتها ماشین تحویل نمیده

آخرین عناوین پربازدیدترین پربحث ترین
معرفی کتاب معرفی نشریه حمل ونقل روزنامه تین