| کد خبر: 243504 |

◄ استاندار: آغاز فعالیت شرکت هواپیمایی یزد از مهرماه

استاندار یزد یکی از پروژه‌های مورد پیگیری جدی را تاسیس شرکت پروازی ویژه استان اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود پروازهای این شرکت از ابتدای مهرماه برقرار شود.

تین نیوز

استاندار یزد یکی از پروژه‌های مورد پیگیری جدی را تاسیس شرکت پروازی ویژه استان اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود پروازهای این شرکت از ابتدای مهرماه برقرار شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در حاشیه نشست شورای توسعه گردشگری استان افزود: این برنامه تا حد بسیار خوبی پیش رفته به طوریکه شرکت پروازی تشکیل شده و در مرحله نهایی قرار دارد.

استاندار یزد با بیان اینکه بخشی از تجهیزات مورد نیاز جهت تحقق کامل این برنامه، خریداری شده است، افزود: در صورت عدم بروز مشکلی در این حوزه، پروازهای این شرکت از ابتدای مهرماه، برقرار خواهد شد.

وی با اشاره به تهیه برنامه های تحولی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ذیل برنامه یزد نوین گفت: در حال حاضر برای هر یک از اهداف و راهبردهای این حوزه، پروژه اقدامی تعریف شده؛ که آخرین وضعیت پیشرفت هر پروژه به صورت مستمر بررسی و تصمیمات لازم جهت تسریع در اجرای آن ها اتخاذ می شود.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت نابسامان وضعیت حمل و نقل ریلی استان، خاطرنشان کرد: درصدد بازگشت قطار سریع السیر یزد_ تهران به حالت اولیه، همه روزه شدن قطار مسیر یزد_مشهد و شروع به فعالیت مجدد قطار یزد_بندرعباس در نوبت های بهتر و متناوب تر هستیم.

وی در ادامه به لزوم برگزاری جشنواره های تابستانی جهت بهره مندی از ظرفیت گردشگری در فصل تابستان اشاره کرد و گفت:  از طرفی مقرر شد یزد به عنوان پایلوت سفرهای اعتباری کشور معرفی شود به گونه ای که مسافران از سراسر کشور بتوانند از جاذبه های گردشگری یزد استفاده کنند و طی ۱۰ ماه هزینه ها پرداخت شود.

استاندار یزد همچنین به مباحث مطرح شده در جلسه پیرامون خوشه گردشگری اشاره و تصریح کرد: ریز پروژه ها و اقدامات این خوشه مشخص شده و برنامه سه ماه اول آن تا حد ۹۰ درصد اجرایی شده است.

استاندار یزد در پایان اضافه کرد: امیدواریم با اجرای برنامه های تحولی حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شاهد رونق بیش از پیش این حوزه در استان باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.