| کد خبر: 223982 |

◄ محدودیت های کرونایی یزد در شب چله

ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا و پیشگیری روند صعودی شیوع کووید ۱۹ طی اطلاعیه‌ای مصوبات جدید این ستاد در استان را اعلام کرد تا با رعایت آنها روند نزولی ابتلا به ویروس کرونا در استان تداوم یابد.

تین نیوز

یزد-  ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد با توجه به قرار گرفتن در آستانه شب یلدا و پیشگیری روند صعودی شیوع کووید ۱۹ طی اطلاعیه‌ای مصوبات جدید این ستاد در استان را اعلام کرد تا با رعایت آنها روند نزولی ابتلا به ویروس کرونا در استان تداوم یابد.

بر اساس این اطلاعیه در راستای اجرای طرح جامع محدودیت‌های هوشمند و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، تردد خودروها در استان طی امروز و فردا ۲۹ و ۳۰ آذرماه از ساعت ۲۰ تا ۴ صبح ممنوع و مشمول جریمه منع تردد شبانه خواهد بود.

همچنین بر همین اساس، فعالیت کلیه اصناف طی این دو روز حداکثر تا ساعت ۱۸ تعیین شده و اصناف و مشاغل ضروری شامل نانوایی، سوپرلبنیات، اقلام پروتئینی، میوه و تره بار، برنج وحبوبات، خواربار و آجیل، شیرینی فروشی، تجهیزات پزشکی، عطاری، بخش ارزاق فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای و بیرون بر رستوران‌ها و فست فودها صرفاً تا ساعت ۲۰:۳۰ مجاز به فعالیت هستند.

محدودیت‌های کرونایی استان یزد از روز دوشنبه مورخ اول دی ماه تا روز جمعه مورخ پنجم دی ماه نیز بدین ترتیب است که همه اصناف و کسبه به صورت یکنواخت و یکسان در سطح شهرستانهای استان تا ساعت ۲۰:۳۰ و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

البته بنا بر مصوبه ستاد استان همچنان نمازهای جمعه و مراسم آیینی و مذهبی در شهرهای استان تعطیل است و برگزاری هرگونه تجمع سیاسی، مذهبی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و غیره با جمعیت بیش از ۲۰ نفر ممنوع است.

منع تردد شبانه خودروها نیز از دوشنبه مورخ اول دی ماه تا جمعه مورخ پنجم دی ماه به روال هفته‌های قبل، از ساعت ۲۱ شب تا ۴ صبح خواهد بود و تعطیلی مشاغل گروه ۳ و ۴ نیز تا روز جمعه پنجم دی ماه همچنان تداوم می‌یابد.

با توجه به ضرورت خدمت رسانی به مردم، دورکاری و تقلیل نیروی انسانی همه ادارات و نهادها لغو شده و از امروز شنبه ۲۹ آذرماه حضور تمامی پرسنل در محل کار خود الزامی است ولی محدودیت ها و ممنوعیت‌هایی که سابق بر این، بر اساس مصوبات ستاد استانی برقرار و اعلام شده است، به جز محدودیت مربوط به تعطیلی اصناف گروه ۳ و ۴، لغو و فعالیت آنها به روال قبل از اعمال ممنوعیت ها باز گردیده است.

براساس اطلاعیه شماره ۹۶ ستاد استانی مقابله با کرونا، کماکان ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی استان به کلیه شهرهای استان یزد ممنوع و اعمال جریمه با دوربین‌های نظارتی و مامورین پلیس راهور انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.