| کد خبر: 167513 |

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس:

◄ کردستان کم برخوردارترین استان کشور در حوزه راه است

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی استفاده از راه مناسب را حق مردم کردستان عنوان کرد و گفت: کردستان کم برخوردارترین استان کشور در حوزه راه است.

تین نیوز

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی استفاده از راه مناسب را حق مردم کردستان عنوان کرد و گفت: کردستان کم برخوردارترین استان کشور در حوزه راه است.

به گزارش تین‌نیوز، سید مهدی فرشادان گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این استان داشتن و برخورداری از راه‌های ارتباطی استاندارد در حوزه اصلی و روستایی است.

او گفت: درصد زیادی از آمار تصادفات رانندگی در جاده سنندج - کامیاران اتفاق افتاده است که به دلیل کم‌عرض بودن این جاده است.

فرشادان گفت: قرار گرفتن 320 کیلومتر از کریدور شمال - جنوب در حوزه راه‌های استان کردستان در صورت تکمیل شدن تأثیر مثبتی بر بهبود شریان‌های اصلی در این استان دارد.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای گفت: درصد زیادی از این پروژه انجام و یا با پیشرفت خوبی در دست اجراست و در آینده نزدیک شاهد 2 بانده شدن 100 درصد این مسیر ارتباطی پرتردد خواهیم بود.

به گزارش کردپرس، او به افزایش دو برابری اعتبارات استان در سال 96 نسبت به سال 95 اشاره کرد و گفت: با تلاش نمایندگان مردم در مجلس از این موضوع جلوگیری شد و تلاش کردیم اعتبارات امسال نسبت به سال 96 بیشتر شود.

فرشادان با اشاره به اینکه جاده‌های کردستان مهم‌ترین چالش و تهدید پیش روی استان است در جلسه شورای اداری شهرستان کامیاران، گفت: مردم استان حق‌دارند از راه‌های استاندارد در مسیرهای ارتباطی اصلی و فرعی برخوردار باشند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.