| کد خبر: 257803 |

مراحل تکمیل محور شهرکرد شلمزار به سرعت در حال اجراست

معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل محور شهرکرد - شلمزار به سرعت در حال اجراست و در مجموع ۲۰ کیلومتر از محور در هفته های آتی آماده بهره برداری است.

تین نیوز

معاون مهندسی و ساخت اداره‌ کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل محور شهرکرد - شلمزار به سرعت در حال اجراست و در مجموع ۲۰ کیلومتر از محور در هفته های آتی آماده بهره برداری است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان در جریان تور خبری و بازدید خبرنگاران از روند تکمیل محور شهرکرد به شلمزار، اظهار کرد: ۱۰.۵ کیلومتر از قطعه اول این محور آماده بهره‌برداری است که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

وی در خصوص قطعه دوم نیز اظهار داشت: محدوده شمس‌آباد در این محور پنج کیلومتر و قرارداد آن مربوط به سال ۱۳۹۵ است اما با توجه به تأخیری که در آزادسازی اراضی وجود داشت، عملیات اجرایی آن از سال ۱۴۰۰ آغاز شد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: درحال حاضر زیرسازی حدود چهار کیلومتر در محدوده شمس آباد آماده بوده و طی هفته‌ آینده آسفالت این مسیر انجام خواهد شد.

ربیعی مهمترین بخش در قطعه دوم را محدوده پل خراجی دانست که دارای پل دهانه ۴۵ متری است و عملیات اجرایی آن از سال گذشته تاکنون انجام شده است.

وی محدوده پل خراجی در قطعه دوم را حدود ۶ کیلومتر عنوان کرد که قسمت‌هایی از این قطعه آسفالت شده و زیر بار ترافیک قرار دارد، آسفالت قسمت‌های باقیمانده نیز تا حدود یک ماه آینده انجام و آماده بهره برداری خواهد بود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری مهمترین علت تاخیر در تکمیل محور شهرکرد-شلمزار را طی سال های اخیر وجود مشکلات متعدد اجتماعی بخصوص در قطعه دوم دانست و اظهار امیدواری کرد، خوشبختانه با همراهی مالکین مشکلات مرتفع شده و این پروژه به سرعت در حال تکمیل شدن است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    معاون نگفتی برابر همون دروغهایی که تحویل دادید آدم
    مرد اونجا که از نظر شما انگاری پشه مرده
    این مردم اینقدر تو این راه ماشین تصادف کرد و مردند ادمای بی گناه که دولت خودش
    خجالت هم نمی‌کشه میگه
    آماده ی بهره برداری
    قرار بود ۱۵ سال پیش درست میشده

  • بی نام 0 0

    درود برخادمین حقیقی ودلسوز ..واقعآ خیلی سالها پیش باید این محور عملیاتی میشد جاده اصلی خوزستان هست میشه باجرآت گفت سنگین ترین محور استان هست خدا رحمت کنه رفتگان را اگر این فوتی ها را در یک جا آرامستانی قرار داده بودند خود یک شهر بود حداقل باید 20سال پیش اجرا میشد جای تآسف داره خیلی ها در به در شدند دراین مسیر 😔

  • گهرویی 0 0

    خدابراتون خوش نخاد پدرموتواین راه ازدست دادم داییم راسه ماه پیش تواین راه ازدست دادم وهمچنین خیلی ازهمشهریاموحالا بعدبیست سال قول دارین بهره برداری میکنیداین یه جنایت درحق بشریته

  • علی 0 0

    سلام من هر روز از این مسیر گذر می کنم این جاده با این روند کار تا بیست سال آینده هم بهر برداری نمی شود و متاسفانه هر هفته یک تصادف منجر به فوت هم دارد .