| کد خبر: 207317 |

کاهش ۴۳ درصدی تردد مسافر از پایانه‌های همدان

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: در پی کاهش رغبت مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای مسافرت، میزان تردد مسافران از پایانه‌های این استان ۴۳ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: در پی کاهش رغبت مردم به استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای مسافرت، میزان تردد مسافران از پایانه‌های این استان ۴۳ درصد کاهش یافت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، صفر صادقی‌راد با اشاره به اینکه مردم به دنبال پیشگیری از شیوع ویروس کرونا رغبتی به استفاده از وسایل نقلیه عمومی نشان نمی دهند، افزود: از ابتدای اسفند تاکنون تردد مسافر از پایانه‌های همدان نسبت به مدت مشابه ماه گذشته۴۳ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: از ابتدای اسفند تاکنون ۱۳۰ هزار مسافر از طریق پایانه‌های این استان جابه‌جا شده‌اند، درحالی که این آمار در بهمن ماه سال جاری تعداد ۲۲۶ هزار مسافر به ثبت رسیده بود که در این مدت نیز تعداد سفر از طریق پایانه‌ها ۳۶ درصد کاهش داشته‌ است.

معاون حمل و نقل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با بیان اینکه به علت تردد مسافران از شهرستان های مختلف از طریق پایانه‌های مسافری احتمال شیوع ویروس کرونا در این مراکز وجود دارد، گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، در سطح پایانه‌های استان اقدامات مختلفی همچون سمپاشی پایانه‌ها، ضدعفونی اتوبوس‌ها و غربالگری مسافران ورودی انجام می‌شود.

صادقی راد با اشاره به اینکه رانندگان و پرسنل این اداره‌کل در خط مقدم ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند، افزود: به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس علاوه بر ضدعفونی پایانه‌های بار و مسافر، ساعات کار پایانه های بار نیز حدود ۲ ساعت کاهش یافته است.

 در سطح استان همدان، هشت پایانه مسافر وجود دارد که از این تعداد ۲ پایانه در همدان فعال است.

هم اکنون در این استان ۲۰ هزار و ۶۶۸ راننده و ۱۲ هزار و پنج ناوگان باری، ۲ هزار و ۷۸۹ راننده، یکهزار و ۷۱۸ ناوگان مسافر و همچنین ۴۳ دستگاه ناوگان مسافری روستایی فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.