| کد خبر: 226352 |

برف و باران در محورهای تهران-شمال و بارش در 17 استان/ انسداد روزانه کندوان از فردا

مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بارش برف و باران در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه از بارش باران در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

تین نیوز

مدیر مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بارش برف و باران در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه از بارش باران در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی مسیر

وی اظهار داشت: در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، جاده پدافند جنوب غرب - امیدیه واقع در استان خوزستان، محور رامیان-اولنگ-شاهرود و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها بیان کرد: همچنین محور سروآباد-پاوه، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده پونل - خلخال، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، محور گنج نامه-تویسرکان و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

  ثبت بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 17 تا 18 در شبانه‌روز گذشته

آشوری اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2299 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 3.5 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 12.9 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

انسداد روزانه کندوان از فردا

وی یادآور شد: محور کندوان حدفاصل مرزن آباد تا دزدبن در استان مازندران تا 12 اسفند 99 از ساعت 8 تا 17 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرایی عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

‌تردد روان در جاده های تهران-شمال و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج

مدیر مرکز مدیریت راه ها در تشریح ضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: در حال حاضر تردد در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

آشوری افزود: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس هستیم.

برف و باران در محورهای تهران-شمال

وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه از بارش باران در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه ها همچنین از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، زنجان، کردستان، کرمانشاه، تهران، مازندران، چهارمحال وبختیاری و کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و از بارش باران در برخی از محورهای استان های اصفهان، قم، لرستان، مرکزی، فارس، قزوین و گیلان گفت.

‌ ثبت 221 هزار تردد بین کرج و تهران در شبانه روز گذشته

آشوری گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 116 هزار تردد، آزادراه تهران-کرج با 105 هزار تردد و آزادراه کرج‌-قزوین با 100 هزار تردد ثبت شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.