| کد خبر: 261902 |

12 کیلومتر از جاده شازند به ازنا آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اجرای ۱۲ کیلومتر آسفالت در محور شازند-ازنا خبر داد.

تین نیوز

مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اهمیت نگهداری از راه ها، اظهار کرد: در راستای بهبود کیفیت جاده و افزایش ارتقای ایمنی، از سال گذشته تاکنون عملیات اجرای آسفالت به طول ۱۲ کیلومتر در محور «شازند-ازنا» انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جهانی با بیان اینکه اعتبار این پروژه در مجموع ۲۸۵ میلیارد ریال بوده است، افزود: در سال گذشته عملیات اجرایی ماسه آسفالت به طول ۶ کیلومتر، ۱۵ هزار مترمربع لکه گیری و همچنین دو هزار و ۸۰۰ متر روکش آسفالت صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری نیز ۲۰ هزار مترمربع لکه گیری در این مسیر صورت گرفته خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین عملیات روکش آسفالت به طول سه هزار و ۴۰۰ متر با اعتباری بالغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبار اجرایی شده که بخشی از آن هم اکنون در حال انجام و در مراحل پایانی است.

جهانی ادامه داد: لکه گیری این محور به طول ۲۰ هزار مترمربع و همچنین اجرای دو کیلومتر ماسه آسفالت بخش دیگری از اقداماتی است که از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

وی اضافه کرد: با اتمام این پروژه قبل از شروع فصل سرما بخشی از نواقص آسفالت جاده رفع شده و مسیر از کیفیت مناسبی برای عبور و مرور کاربران جاده ای برخوردار خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با بیان اینکه برخورداری رانندگان و کاربران از کیفیت مطلوب جاده مطالبه به حق مردم است تأکید کرد: این اداره کل تلاش کرده با توجه به اعتباراتی که در اختیار دارد در راستای افزایش ایمنی جاده و ارتقای کیفیت محورها قدم بردارد و تاکنون نیز اقدامات بسیاری در این خصوص صورت گرفته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.