| کد خبر: 263186 |

آغاز ثبت‌ نام کارت هوشمند رانندگان و ناوگان وانت‌ بار

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از رانندگان و مالکان وانت بار متقاضی ثبت نام و دریافت کارت هوشمند خواسته است به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجمن های صنفی حمل و نقل و دفاتر پیشخوان دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مراجعه نمایند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از آغاز ثبت نام و صدور کارت هوشمند رانندگان و ناوگان وانت بار در استان خبرداد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا عبدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهارداشت: در راستای طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، از رانندگان و مالکان وانت بار متقاضی ثبت نام و دریافت کارت هوشمند خواسته است به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای، انجمن های صنفی حمل و نقل و دفاتر پیشخوان دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مراجعه نمایند. 

وی ادامه داد: این طرح به منظور ارتقای ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل، رعایت قانون الزام شرکت ها و مؤسسات ترابری جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت بار به منظور تخصیص سوخت در سراسر کشور اجرا می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان در خصوص مدارک مورد نیاز برای ثبت نام رانندگان در این طرح، گفت: حداقل سن ۲۳ سال و داشتن گواهینامه رانندگی مجاز، دارا بودن مدرک پایان ابتدایی یا نهضت سوادآموزی، ارائه اصل و تصویر تمامی صفحات شناسنامه، کارت ملی و پایان خدمت یا معافیت دائم و دو قطعه عکس ۴*۳ از مدارک لازم برای ثبت نام در این طرح است.

عبدی با اشاره به اینکه حداکثر سن ناوگان وانت بار باید ۲۰ سال باشد اضافه کرد: مالکان ناوگان وانت بار با ارائه کارت وسیله نقلیه، گواهی معاینه فنی مجاز و معتبر، ارائه بیمه نامه شخص ثالث معتبر، می توانند در این طرح ثبت نام نمایند.

وی تصریح کرد: متقاضیان برای اخذ کارت هوشمند راننده و ناوگان وانت بار به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یا مراکز مجاز ثبت نام و صدور کارت هوشمند (انجمن های صنفی حمل و نقل و دفاتر پیشخوان دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای) مراجعه نمایند و نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند تا از مزایای این طرح بهره مند شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.