| کد خبر: 249673 |

تسریع در اجرای پروژه های نیمه تمام حوزه راه لرستان

استاندار لرستان گفت: مهمترین مشکل در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی استان مربوط به تأمین اعتبار آن ها ست.

تین نیوز

فرهاد زیویار در دیدار با خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور حول محور وضعیت پروژه های نیمه تمام حوزه راه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تین نیوز، استاندار لرستان در خصوص این جلسه گفت: با توجه به اینکه بخشی از پروژه های عمرانی نیمه تمام استان مربوط به حوزه وزارت راه و شهرسازی است این جلسه با هدف پیگیری تکمیل این پروژه ها، در این وزارتخانه برگزار شد.

زیویار عنوان کرد: مهمترین مشکل در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی استان مربوط به تأمین اعتبار آن هاست که در جلسه با معاون وزیر راه و شهرسازی این موضوع با هدف تخصیص اعتبارات مورد نیاز پیگیری شد.

وی ادامه داد: بررسی چگونگی اختصاص اعتبار پروژه راه آهن دورود - خرم آباد - اندیمشک به منظور فعال کردن کارگاه این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این رابطه تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: پروژه راه آهن لرستان با توجه به قدمت بالا و فرسودگی در قسمت هایی از آن نیازمند اصلاح، ترمیم و همچنین ایجاد خطوط جدید است که در این جلسه بر لزوم تسریع در انجام این مهم تأکید شد.

نماینده عالی دولت در لرستان افزود: یکی دیگر از پروژه های عمرانی حوزه راه استان، آزادراه خرم آباد - اراک است که با توجه به تکمیل قطعه نخست آن در محدوده لرستان، موضوع تکمیل قطعه دوم آن به سمت استان مرکزی مورد پیگیری قرار گرفت و چگونگی راهکارهای ادامه قطعه دوم این پروژه بررسی شد.

زیویار گفت: چهار خطه خرم آباد به پلدختر، کنار گذر دورود و راه آهن ازنا - الیگودرز - داران نیز از دیگر پروژه های مهم و راهبردی حوزه راه استان بود که در این جلسه گزارشی از وضعیت آن ها و ضرورت ساخت و تکمیل این پروژه ها به معاون وزیر راه ارائه شد و در این رابطه بررسی های لازم به منظور اتخاذ تصمیمات مناسب صورت گرفت.

وی اظهار کرد: موقعیت جغرافیایی لرستان و قرار گرفتن در مسیر مواصلاتی شمال به جنوب و مرکز کشور و همچنین حجم بالای ترددها از محورهای استان، ضرورت تکمیل پروژه های حوزه راه لرستان را دوچندان می کند که در این جلسه بر لزوم تسریع در تکمیل پروژه های استان تأکید شد و معاون راه و شهرسازی نیز در این رابطه قول همکاری لازم داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.