| کد خبر: 249258 |

بیش از ۲۲۹ هزار بارنامه حمل کالای اساسی در لرستان صادر شد

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۲۲۹ هزار و ۷۴۳ فقره بارنامه از ابتدای امسال تا پایان مهرماه جهت حمل کالاهای اساسی در استان صادر شده است.

تین نیوز

 رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: ۲۲۹ هزار و ۷۴۳ فقره بارنامه از ابتدای امسال تا پایان مهرماه جهت حمل کالاهای اساسی در استان صادر شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، داریوش موسیوند اظهار کرد: صدور این تعداد بارنامه نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

وی گفت: اکنون ۹۸ شرکت حمل و نقل کالا، سه دستگاه پایانه عمومی بار، سه سالن اعلام بار، ۱۱ هزار و ۶ دستگاه ناوگان باری و ۱۱ هزار و ۴۹۹ دستگاه وانت بار برای حمل کالاهای اساسی در استان آماده فعالیت هستند.

موسیوند با اشاره به اینکه ۲میلیون و ۹۵۲ هزار و ۴۳۳ تن کالا تحت بارنامه های صادره حمل شده است بیان کرد: در هفت ماه گذشته ۲ هزار و ۱۸۳ دستگاه ناوگان فله بر استان، جهت حمل کالاهای اساسی به بنادر جنوبی به ویژه بندر امام خمینی (ره) اعزام شده اند.

وی ادامه داد: طی هفت ماهه گذشته بیش از یکهزار و ۵۰۰ تیم گشت کنترل دروازه ای جهت جلوگیری از فرار بار به محورهای استان اعزام شد و باتوجه به حجم بالای بار حمل شده توسط وانت بارها، حمل کالا توسط وانت و نیسان تحت شرایط همراه داشتن بارنامه می باشد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.