| کد خبر: 196528 |

درخواست استاندار لرستان برای نصب رادار هواشناسی و سامانه هشدار سیل در استان

سید موسی خادمی ضمن قدردانی از عملکرد و اطلاع‌رسانی مناسب سازمان هواشناسی کشور در سیل فروردین‌ماه سال جاری، خواستار نصب رادار هواشناسی و سامانه هشدار سیل در این استان شد.

تین نیوز
سید موسی خادمی ضمن قدردانی از عملکرد و اطلاع رسانی مناسب سازمان هواشناسی کشور در سیل فروردین ماه سال جاری، خواستار نصب رادار هواشناسی و سامانه هشدار سیل در این استان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان روز چهارشنبه، ۲۷ شهریورماه در دیدار با سحر تاجبخش مسلمان، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواشناسی کشور، ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب این سازمان و اطلاع رسانی مناسب در ایام سیل فروردین ماه سال جاری، خواستار نصب و راه اندازی رادار هواشناسی و سامانه هشدار سیل در حوزه کشکان رود شد.

رییس سازمان هواشناسی کشور نیز  در این دیدار گفت: بخشی از اعتبار مورد نیاز خرید رادار هواشناسی، توسط سازمان هواشناسی کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای سامانه هشدار سیل هم از اعتبارات مربوط به سیل، مبلغ سه میلیارد تومان در نظر گرفته شده که یک و نیم میلیارد برای انجام امور مطالعات، پیش بینی شده است و موافقت نامه آن با برنامه و بودجه  استان در حال مبادله می باشد و در روزهای آینده پس از امضای موافقت نامه و ابلاغ به هواشناسی استان، به صورت مناقصه در سامانه سازمان هواشناسی درج و به مناقصه گذاشته  خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.