| کد خبر: 211455 |

موج سوم‌ کرونا در کرمانشاه آغاز شده است

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه آژیر خطر موج سوم اپیدمی کرونا در کرمانشاه به صدا در می‌آید، گفت: در سومین موج این اپیدمی شاهد افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان هستیم و دلیل این موضوع نیز به افزایش تست از بیماران سرپایی باز می‌گردد.

تین نیوز

 استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه آژیر خطر موج سوم اپیدمی کرونا در کرمانشاه به صدا در می‌آید، گفت: در سومین موج این اپیدمی شاهد افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان هستیم و دلیل این موضوع نیز به افزایش تست از بیماران سرپایی باز می‌گردد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه روز سه شنبه در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: از آغاز بحران کرونا تاکنون شاهد سه موج اپیدمی در ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت در استان بوده‌ایم.
بازوند افزود: افزایش تعداد تست‌ها تا ۵۰۰ نفر در روز برای شناسایی بیماران پنهان، کار بسیار مناسبی است و به سلامت جامعه کمک می‌کند.
نماینده عالی دولت در کرمانشاه گفت: شرایط اپیدمی کرونا در استان بسیار نگران کننده است و در صورت رعایت نکردن جدی پروتکل‌های بهداشتی ممکن است در آینده نزدیک شاهد یک موج شدید ابتلا به کرونا باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در صورت افزایش تعداد مبتلایان، طرح فاصله گذاری اجتماعی و تعطیلی مغازه‌ها دوباره در کرمانشاه به اجرا گذاشته می شود.
وی همچنین تاکید کرد: به زودی و با همکاری شهرداری و هلال احمر آژیر خطر موج سوم کرونا در سطح محلات شهر کرمانشاه به صدا در می آید.
استاندار کرمانشاه اظهار داشت: متاسفانه اقلیتی از جامعه نسبت به مراعات پروتکل‌های بهداشتی بی‌اعتنا هستند و در واقع این کار نوعی ظلم آشکار در حق دیگر افراد جامعه است.
وی در ادامه توجه ویژه به مناطق کم برخوردار را از اولویت‌های مدیریت ارشد استان برشمرد و گفت: افزایش توزیع ماسک با قیمت مناسب در محله‌های پرخطر در دستور کار قرار دارد و به زودی اجرایی می‌شود.
استاندار کرمانشاه از تهیه ۲ دستگاه تنفس مصنوعی جدید برای بیماران کرونایی خبر داد و گفت: خرید این دستگاه ها نیازمند ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار است که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن توسط استانداری کرمانشاه تامین می شود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در نشست ستاد ملی کرونا اعلام کردند؛ نظر کارشناسان و متخصصین در تدوین و انجام اقدامات، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی مهم است و لازم است همه از منش والای ایشان الگو بگیریم.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۵ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۶۸۵ نفر رسید.
کیانوش جهانپور روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (۲۲ اردیبهشت) براساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی هزار و ۶۸۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۱۰۹ هزار و ۲۸۶ نفر رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.