| کد خبر: 202767 |

◄ راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی منطقه‌ای «هما» در آینده نزدیک

مدیرعامل «هما» عنوان کرد: نگاه ما به استان هرمزگان با توجه به موقعیت استراتژیکی و هم‌جواری این استان با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، نگاه ویژه‌ایی است به همین دلیل بندرعباس را به عنوان هاب پروازی «هما» در جنوب کشور انتخاب کردیم.

تین نیوز

مدیرعامل «هما» عنوان کرد: ما در ایران ایر راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی منطقه‌ایی را مدنظر داریم و در روزهای آینده پروازهای بندرعباس به دوحه را راه‌اندازی خواهیم کرد.

به گزارش تین نیوز، امروز فریدون همتی استاندار هرمزگان در جلسه مشترک با تورج دهقان زنگنه مدیرعامل «هما» از پیگیری و اقدامات مناسب انجام شده توسط این شرکت قدردانی کرد و گفت: با توجه به تقاضا‌های زیادی که برای مسافرت‌های هوایی از طریق فرودگاه بندرعباس به شهر‌های اطراف و همچنین کشور‌های حوزه خلیج‌فارس وجود دارد، می‌توان پرواز‌های این فرودگاه را با استفاده از هواپیماهای ای تی آر شرکت ایران‌ایر برای انجام پرواز‌های مسیر‌های کوتاه، توسعه داد.

در ادامه مدیرعامل هما خطاب به استاندار هرمزگان عنوان کرد: نگاه ما به استان هرمزگان با توجه به موقعیت استراتژیکی و هم‌جواری این استان با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، نگاه ویژه‌ایی است به همین دلیل بندرعباس را به عنوان هاب پروازی «هما» در جنوب کشور انتخاب کردیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر افزایش پروازهای بین استانی از بندرعباس در چند ماه گذشته، راه‌اندازی پروازهای بین‌المللی منطقه‌ایی را مدنظر داشته و در روزهای آینده پروازهای بندرعباس به دوحه را راه‌اندازی خواهیم کرد.

زنگنه تصریح کرد: در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی پرواز قشم به دبی هستیم.

دیدار کاپیتان زنگنه، ریاست محترم هیات مدیره و مدیرعامل «هما» با حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی‌، نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس نیز دیدار کرد.

در ادامه نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان، ضمن ابزار خشنودی از حضور مدیرعامل «هما» در این استان بیان کرد: ما باید در جهت توسعه حمل‌ونقل خصوصاً حمل‌ونقل هوایی سرمایه‌گذاری کنیم. استان هرمزگان ظرفیت‌های زیادی به جهت قرارگیری در کنار دریا دارد که ازنظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد.

امام‌جمعه بندرعباس کرد: کیفیت خدمات‌رسانی در بندرعباس بسیار افزایش‌یافته و ما کمترین مشکلات را داشتیم. من به نیابت از مردم استان هرمزگان از زحمات شما و همکاران شما در بندرعباس تشکر می‌کنم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.