| کد خبر: 182426 |

◄ لغو پیاپی پروازهای همدان-تهران هما/ ایران‌ایر: ATR نمی‌تواند بالای یک ساعت پرواز کند

مدیر فرودگاه همدان با اعلام این‌که ایران‌ایر بیش‌تر پروازهایش در مسیر تهران-همدان-تهران که با هواپیمای ATR برقرار است را کنسل اعلام می‌کند، گفت: ما پیشنهاد مسیر مشهد و شیراز را داده‌ایم اما اعلام می‌کنند که این هواپیما در مسیرهای دوربرد و بالای یک ساعت نمی‌تواند پرواز کند.

تین نیوز

مدیر فرودگاه همدان با اعلام این‌که ایران‌ایر بیش‌تر پروازهایش در مسیر تهران-همدان-تهران که با هواپیمای ATR برقرار است را کنسل اعلام می‌کند، گفت: ما پیشنهاد مسیر  مشهد و شیراز را داده‌ایم اما اعلام می‌کنند که این هواپیما در مسیرهای دوربرد و بالای یک ساعت نمی‌تواند پرواز کند.

سهراب گلوندی در رابطه با آخرین وضعیت پروازهای همدان-تهران با هواپیمای ATR ایران‌ایر به خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز، گفت: متأسفانه ایران‌ایر پروازهای تهران-همدان-تهران خود را از روی فروش سیستمی برمی‌دارد.

وی اضافه کرد: این مسیر مثل مسیرهای گردشگری و زیارتی مانند مشهد و کیش نیست که یک خانواده از 20 روز گذشته تصمیم به رفتن بگیرند؛ فرد به دلیل‌های مختلف از یک روز قبل تصمیم به سفر می‌گیرد اما ایران‌ایر به دلیل اینکه از چند روز قبل به دلیل اینکه ظرفیت کامل نشده است پرواز را کنسل اعلام می‌کند.

مدیر فرودگاه همدان با اظهار به اینکه از امروز (28 بهمن‌ماه) ایران‌ایر پرواز برنامه‌ای روز سه‌شنبه (30 بهمن‌ماه) را از سیستم برداشته است، بیان کرد: بنده نمی‌گویم که مسافر زیادی وجود دارد اما ایران‌ایر پروازهای خود را سه–چهار روز قبل از پرواز باطل می‌کند و همین موضوع باعث کاهش مسافران شده است و حتی افرادی هم که از یک هفته قبل بلیت خود را تهیه‌کرده‌اند پیامک می‌دهد که پرواز شما کنسل شد.

گلوندی با بیان اینکه مسافران نمی‌توانند برای هفته آینده بلیت تهیه کنند چرا که از امروز ایران‌ایر پرواز برنامه‌ای را کنسل اعلام کرده است، تصریح کرد: در این رابطه با مسئولان ایران‌ایر بسیار صحبت کرده‌ایم و هر باره می‌گویند که به این موضوع رسیدگی می‌کنند اما در نهایت کاری انجام نمی‌دهند و بیشتر زمان‌ها ایران‌ایر اقدام به کنسل کردن پرواز می‌کند.

او در پاسخ به این سؤال که چرا از این هواپیماها در مسیرهای پر متقاضی‌تر استفاده نمی‌کنید، توضیح داد: اتفاقاً ما پیشنهاد مسیر  مشهد و شیراز را داده‌ایم اما اعلام می‌کنند که این هواپیما در مسیرهای دوربرد و بالای یک ساعت نمی‌تواند پرواز کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید 0 0

    سلام.چرا هواپیمای ATR در مسیرهای دوربرد و بالای یک ساعت نمی‌تواند پرواز کند؟

  • امیرعباس 1 0

    پیشنهاد میکنم این هواپیما در مسیر همدان شیراز یک توقف در اصفهان داشته باشد تا هم افزایش مسافر داشته باشد و هم امکان برقراری پرواز بین همدان و شیراز ایجاد شود