| کد خبر: 188793 |

◄ نظارت دقیق بر روند بارگیری و حمل جاده ای کالاهای اساسی از بندر چابهار

در حال حاضر بیش از 350 هزار دستگاه ناوگان باری متعلق به بخش خصوصی در سطح کشور وجود دارد که تحت نظارت دقیق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنند.

تین نیوز

فرامرز مداح عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در جلسه ای که در تاریخ 31 اردیبهشت ماه و در محل اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان به منظور بررسی روند حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار تشکیل شدگفت:در حال حاضر بیش از 350 هزار دستگاه ناوگان باری متعلق به بخش خصوصی در سطح کشور وجود دارد که تحت نظارت دقیق سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فعالیت می کنند.

  به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، فرامرز مداح در ادامه با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی جهت تامین کامیون برای حمل کالا از بندر چابهار وجود ندارد گفت: در کنار زحمات و تلاش رانندگان حمل کالا از بندر چابهار، بررسی و برطرف کردن مواردی از قبیل پرداخت به موقع کرایه حمل، تامین سوخت مورد نیاز، ایجاد امکانات رفاهی مناسب برای رانندگان و کاهش زمان تشریفات اداری مربوط به بارگیری و حمل کالا از اهمیت بالایی برخوردار است.

 علی خانقائی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به لزوم بهینه سازی فرآیند نوبت دهی و بارگیری کالاهای اساسی از بندر چابهار گفت: از طریق تعامل با سایر دستگاه های ذیربط، به دنبال تسریع در روند بارگیری و حمل کالا از این بندر استراتژیک اقیانوسی هستیم.

خانقائی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 6 هزار بارنامه جهت حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار صادر شده است و در حال حاضر نیز حمل شکر خام از بندر چابهار به سمت کارخانجات فرآوری شکر در حال انجام است. لازم به ذکر است عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به همراه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان و هیأت همراه، در سفر خود به بندر چابهار از نزدیک بر روند بارگیری کالاهای اساسی، زیرساخت های پایانه بار چابهار و نحوه فعالیت شرکت های حمل و نقل داخلی کالای این شهرستان نظارت کردند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.