| کد خبر: 187191 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خبر داد:

◄ بروز 64 فقره تصادف جاده ای در خوزستان طی نوروز 98

در بازه زمانی 25/12/97 لغایت 17/1/98 تعداد 64 فقره تصادف منجر به فوت و جرح در راه های استان رخ داد که از این تعداد 52 فقره در راه های اصلی و 12 فقره در راه های فرعی و روستایی بوده است.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: در بازه زمانی 25/12/97 لغایت 17/1/98 تعداد 64 فقره تصادف منجر به فوت و جرح در راه های استان رخ داد که از این تعداد 52 فقره در راه های اصلی و 12 فقره در راه های فرعی و روستایی بوده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط اداره کل راهداری و حمل و نقل و جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا افزود: بر اساس آمار پزشکی قانونی استان در این بازه زمانی تعداد 36 نفر در تصادفات راه های برون شهری و روستایی استان کشته شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: 33 درصد تصادفات در 5 روز ابتدای طرح، 25 درصد در 5 روز سوم و 17 درصد در هفته آخر طرح بوده است.

بهرامی نیا گفت: 40 درصد تصادفات ناشی از عدم توجه و جلو و خستگی، 23.5 درصد ناشی از سرعت غیرمجاز و 15درصد نیز ناشی از انحراف به چپ اعلام شده است و این عوامل همچنان از علل اصلی وقوع حوادث در راه های استان هستند.

وی ادامه داد: در 6 فقره از این تصادفات یعنی معادل 9 درصد ناوگان عمومی سنگین درگیر بوده و در 3 تصادف معادل 4.5 درصد کامیون ها مقصر حادثه و در یک تصادف نیز اتوبوس مقصر تصادف جرحی بوده و در 60 مورد نیز خودروهای سواری مقصر حادثه بوده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: در 26.5 درصد از تصادفات موتورسیکلت ها درگیر حادثه بوده اند که در 11 درصد از آنها موتورسیکلت مقصر بوده اند.

بهرامی نیا با بیان اینکه در 2.5 درصد از تصادفات عابرین دچار حادثه شده اند، تصریح کرد: 50 درصد تصادفات در محورهای آبادان-اهواز، آبادان-ماهشهر، اندیمشک-اهواز و بالعکس، بهبهان-رامهرمز و بالعکس، اهواز-سربندر، مسجدسلیمان-اهواز، مسجدسلیمان- اندیکا رخ داده است.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.