| کد خبر: 187047 |

◄ خسارت ۶۴۸ میلیارد تومانی جاده ای خوزستان

خسارت های جاده ای در خوزستان به ۶۴۸ میلیارد تومان رسید.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در آخرین برآوردهای صورت گرفته از خسارت سیل به زیرساخت های جاده ای استان، این میزان خسارت تاکنون ۶۴۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا با تأکید بر اینکه تا فروکش نکردن آب در سطح جاده های استان امکان برآورد نهایی خسارت وجود ندارد اظهار کرد: بالا آمدن آب وآبگرفتگی جاده بر اثر سیلاب اخیر باعث انسداد برخی محورهای استان شده است که با فروکش کردن آب بر روی سطح جاده ها تردد برقرار و کار اصلاح و ترمیم نقاط آسیب دیده آغاز می شود .

وی با اشاره به محورهای مسدود در سطح استان اظهار کرد: هم اکنون محور اهواز - آبادان به علت طغیان رودخانه و آبگرفتگی در مسیر مسدود  است که جاده اهواز - خرمشهر به عنوان مسیر جایگزین این محور تعیین شد.

بهرامی نیا در خصوص این محور گفت: در محور اهواز-آبادان تا حدودی شاهد فروکش کردن آب هستیم اما در حال حاضر شرایط به گونه ای نیست که اعلام تردد در مسیر اعلام شود تنها خودروهای امدادی و وسایل نقلیه به مقصد دسترسی های محلی از یک باند محور اهواز به آبادان با رعایت مسائل ایمنی در حال تردد هستند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: آغاز تردد در محور اهواز به آبادان پس از اطمینان از ایمنی مسیر با فروکش کردن آب اعلام خواهد شد.

وی افزود:  محور شریانی بستان به چذابه و محور غیر شریانی عبدالخان به بستان نیز به دلیل طغیان رودخانه همچنان مسدود هستند.

بهرامی نیا اظهار کرد : ۱۰ محور روستایی نیز همچنان مسدود هستند که با فروکش کردن آب، کار احداث و ترمیم جاده ای این روستاها نیز آغاز می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: در حال حاضر وضعیت سیلاب در شهرهای خرمشهر، آبادان و شادگان به گونه‌ای است که باید اقدامات لازم به منظور کنترل و مدیریت سیلاب انجام شود به همین دلیل تردد ماشین آلات در جاده ها از جمله جاده اهواز به خرمشهر در همین راستا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.