| کد خبر: 183025 |

◄ برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز در اداره کل راهداری خوزستان

دوره آموزشی مدیریت سبز در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان برگزاری شد.

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از برگزاری دوره آموزشی مدیریت سبز در راستای آموزش و فرهنگ سازی حفظ محیط زیست برای کارکنان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، غلامعباس بهرامی نیا گفت: دوره آموزشی مدیریت سبز با اهدف افزایش سطح آگاهی کارکنان نسبت به کاهش تخریب محیط زیست، مصرف بهینه آب و انرژی، مدیریت پس ماند و بازیافت و آموزش و فرهنگ‌سازی محیط‌زیست برگزار شد.

بهرامی‌نیا با تاکید بر بهینه سازی مصرف آب و انرژی گفت: فراگیران در این دوره با راهکار های پایش مصرف آب و انرژی، جلوگیری از اتلاف آب و  انرژی و روش های مدیریت آب و انرژی در آشپزخانه و آبدارخانه آشنا شدند.

بهر امی نیا با اشاره به حجم بالای زباله های تولیدی روزانه و نقشی که در آلودگی محیط‌زیست دارند اظهار داشت: راهکار های مدیریتی برای کاهش آلودگی های زیست محیطی ناشی از تولید زباله  یکی از مهم‌ترین بخش های آموزشی بود که در این دوره به فراگیران آموزش داده شد.

وی در ادامه افزود: راهکارهای مدیریت پسماند و زباله شامل نسوزاندن زباله در فضای بیرون، پراکنده نکردن زباله در طبیعت، انتخاب محصولاتی که حداقل آلودگی و حداکثر پایداری را دارند و جایگزینی ظروف یک‌بار مصرف گیاهی با انواع پلاستیکی و کاغذی در این دوره آموزشی برای فراگیران تشریح شد.    

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.