| کد خبر: 171189 |

◄ ایمن‌سازی و بهسازی راه‌های اصلی و فرعی شهرستان آوج

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آوج، گفت: در تیرماه سال 97 اقدامات لازم و مناسب جهت ایمن‌سازی و بهسازی در محورهای مواصلاتی شهرستان آوج صورت گرفته است.

تین نیوز

رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آوج، گفت: در تیرماه سال 97 اقدامات لازم و مناسب جهت ایمن‌سازی و بهسازی در محورهای مواصلاتی شهرستان آوج صورت گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قزوین، حسین طراوتی در خصوص اقدامات انجام‌گرفته عنوان کرد: قنو‌زنی به طول 50‌کیلومتر، ریزش برداری 570 مترمکعب، شستشوی علایم و تابلوها 100‌مورد و جمع‌آوری تابلوهای فرسوده پنج عدد از اقدامات صورت گرفته توسط اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان آوج است.

طراوتی در خصوص عملیات انجام‌شده راهداری این شهرستان گفت: تسطیح و پاک‌سازی و رگلاژ شانه راه‌ها 340 هزار متر، تنقیه پاک‌سازی پل و آبرو دوعدد، خاک‌ریزی دهانه پل‌ها 20‌عدد، تهیه و نصب تابلوها دوعدد، پاک‌سازی سطح جاده از سنگ 20 مورد ازجمله عملیات راهداری انجام‌شده در این شهرستان است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه راهداری شهرستان آوج بیان کرد: آسفالت مصرفی جهت لکه‌گیری و روکش 81‌تن، تعمیر و مرمت تابلوهای سطح جاده 55‌مورد و جمع‌آوری خاک‌های اضافی، زباله و ضایعات از سطح جاده 50‌مترمکعب ازجمله دیگر اقدامات و عملیات صورت گرفته در تیرماه سال‌جاری در حوزه استحفاظی این شهرستان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.