| کد خبر: 254056 |

از آغاز طرح راهداری نوروزی تاکنون رقم خورد؛

◄ رشد ۴ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رشد ۴ درصدی تردد در جاده های استان از آغاز طرح راهداری نوروزی تاکنون خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: ترافیک جاده های استان از آغاز طرح راهداری نوروزی تاکنون از رشد چهار درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش تین نیوز، اسدالله جلال زاده در جمع خبرنگاران به فعالیت طرح نوروزی ۱۴۰۲ اشاره کرد و اظهار داشت: اکیپ های راهداری به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه های استان هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نیروی راهداری در قالب ۳۵ تا ۴۰ اکیپ ثابت و سیار در استان فعال هستند، ادامه داد: نیروهای راهداری با ۲۳۵ خودرو سبک و سنگین در ۳۳ راهدارخانه در مدت اجرای طرح راهداری نوروزی در استان فعالیت دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: از ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ تا پایان چهارم فروردین ماه ۱۴۰۲، ترددهای ثبت شده در ۸۰ دستگاه تردد شمار استان، دو میلیون و ۸۶۳ هزار و ۶۴۴ تردد بوده است.

جلال زاده بیان داشت: این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش داشته است.

وی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی، تردد بین استانی خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه طرح در سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.

جلال زاده افزود: بیشترین تردد در محورهای بیرجند - قاین، بیرجند - سربیشه، فردوس - بجستان و قاین-گناباد بوده است.

وی به جابجایی ۴۱ هزار و ۱۰۷ مسافر در قالب سه هزار و ۹۵۰ سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی در استان اشاره کرد و افزود: طی این مدت افزایش ۲.۷ درصدی سفر و رشد چهار درصدی مسافر را داشته ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از هموطنان خواست تا قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای تماس حاصل کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.