| کد خبر: 252367 |

بهسازی و روکش نزدیک به ۷۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان جنوبی

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای حدود ۷۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در جاده های استان طی ۱۰ ماه اخیر خبرداد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از اجرای حدود ۷۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت در جاده های استان طی ۱۰ ماه اخیر خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی ، محمد فدوی، معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمر آن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی افزود: عملیات بهسازی وروکش راه‌های شریانی، فرعی و روستایی که در استان آغاز شده تاکنون روکش بیش از ۵۹۶ کیلومتر از راه های استان و بهسازی ۱۰ کیلومتر راه روستایی از این محورها به بهر برداری رسیده است.

فدوی اضافه کرد: از ابتدای سال ۳۳ قرارداد در حوزه راه ها با اعتباری بالغ بر ۳۲۶۹ ریال در زمینه  بهسازی و روکش راه های استان منعقد شده است.

وی، ادامه داد: از دیگر اقداماتی که برای نگهداری رویه آسفالتی راه‌ها انجام می‌شود انجام چاله پرکنی برای رفع خرابی‌هایی است که نیاز به اقدام سریع دارند که به همین منظور ۱۹۴۰۰ تن آسفالت از ابتدای سال‌جاری تاکنون با برنامه ریزی و مدیریت اداره نگهداری راه‌های استان ، توسط ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تابعه در سطح راه‌ها مصرف شده است.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی خاطرنشان کرد : موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن ، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهداف ما مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.