| کد خبر: 235806 |

شهردار اصفهان در احکام جداگانه؛

◄ معاونان حمل و نقل و ترافیک و برنامه ریزی شهرداری اصفهان را منصوب کرد

شهردار اصفهان در احکام جداگانه ای، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل سرمایه انسانی و مشاور و دستیار شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای را منصوب کرد.

تین نیوز

شهردار اصفهان در احکام جداگانه ای، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل سرمایه انسانی و مشاور و دستیار شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای را منصوب کرد.  

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم زاده، شهردار اصفهان، امروز در احکام جداگانه، دو معاون، یک مدیرکل و یک مشاور و دستیار خود را منصوب کرد.    

بر اساس این احکام، سعید ابراهیمی به سمت معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، حسین حق شناس به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک، منصور سلطانی زاده به سمت مدیرکل سرمایه انسانی منصوب شدند.

همچنین وحید ملتجی، با حکم شهردار اصفهان به سمت مشاور و دستیار شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای منصوب شد.   

سعید ابراهیمی، در آخرین مسئولیت خود، مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان بود. مدیر مطالعات و پژوهش شهرداری اصفهان و مدیر خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان از دیگر مسئولیت های وی بوده است. حسین حق شناس که به سمت معاون حمل و نقل و ترافیک منصوب شده است فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است و همکاری با مرکز مطالعات و تحقیقات حمل و نقل دانشگاه صنعتی شریف، مشاور مطالعات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان را در کارنامه خود دارد. وی هم‌اکنون عضو هیات علمی دانشکده مهندسی حمل و نقل دانشگاه صنعتی اصفهان است.

منصور سلطانی زاده که به سمت مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری منصوب شده است هم در دوره اسبق مدیریت شهری از مدیران معاونت و سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان بود.   

همچنین وحید ملتجی که با حکم شهردار اصفهان به سمت مشاور و دستیار شهردار در امور فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای منصوب شده است یک چهره فرهنگی و رسانه ای است. همکاری با صدا و سیمای مرکز اصفهان در حوزه برنامه های فرهنگی و مذهبی، تهیه کنندگی چندین اثر تلویزیونی و تألیف چندین کتاب از جمله سوابق وی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.