| کد خبر: 23185 |

در گفتگوی اختصاصی تین نیوز با معاون سازمان ملی بهره وری عنوان شد:

◄ کارگروه بهره وری حمل و نقل تشکیل می شود / رفع ۱۰۰درصدی مشکلات نظارت بر ترانزیت با مدیریت بهره وری

تین نیوز | معاون سازمان بهره وری از تشکیل کارگروه حمل و نقل با همکاری وزارت راه و شهرسازی در این سازمان خبر داد و گفت: به دنبال رفع مشکلات حمل و نقل و نظارت بر ترانزیت با برنامه ریزی بر اساس مدیریت بهره وری هستیم.

بهزاد محمودی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به معضلات حوزه حمل و نقل، از جمله دخالت 20 نهاد دولتی در حوزه نظارت بر ترانزیت اظهار داشت: با مدیریت بهره وری می توان به طور 100 درصد بر مشکلات این حوزه فائق آمد.

وی افزود: به منظور مشکلات متعدد در حوزه حمل و نقل و جلوگیری از "ایجاد تالی فاسد"، به دنبال تشکیل کارگروه تخصصی حمل و نقل و مسکن در سازمان ملی بهره وری با همکاری وزارت راه و شهرسازی هستیم.

شناسایی نقاط ضعف و قوت حوزه حمل و نقل و ترانزیت در شش ماه دوم 93
معاون سازمان بهره وری با اشاره به راه کار  مورد نظر برای برون رفت از وضع موجود ترانزیت و حمل و نقل بیان داشت: با تدوین برنامه های مشخص و مدون در شش ماه دوم سال جاری نقاط ضعف و قوت این حوزه را شناسایی و نقاط مختل را با استفاده از شیوه های مورد تایید وزارت راه و شهرسازی با سرعت بیشتری رفع و رجوع کنیم.

محمودی با بیان اینکه" قوانین حمل و نقل و گمرک مشکل جدی ندارند"، تصریح کرد: مشکل اصلی قوانین در ایران شیوه اجرا و هماهنگی آنها با یکدیگر به دلیل تعداد زیاد تبصره ها و الحاقیه هایی است که به خاطر عدم توجه به آینده و سرعت بالای تغییرات در زمان قانون نویسی به وجود آمده است.

وی در ادامه با توجه به تلاش های دولت در راستای اجرای قوانین در بهترین شکل تاکید کرد: برای تحقق این اتفاق، دولت باید علاوه بر نگاه وسیع تر و جامع تر بر مشکلات، واکنش سریع تری نسبت به تغییرات داشته باشد.

معاون سازمان ملی بهره وری در پایان خاطرنشان کرد: طبق گفته های بخش خصوصی حوزه حمل و نقل و ترانزیت، شیوه های اجرا در بخش های گمرک و ترانزیت کار را برای شان سخت و دشوار کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • به امید تشکیل سازمان ترانزیت کشور 0 0

    به امید تشکیل سازمان ترانزیت کشور با همکارى سازمان ملى بهره ورى ایران

  • محمد عیقرلو کارشناس درترانزیت 0 0

    با تشکر از همت والایی دولت تدبیر وامید لطفا از متخصصان واقعی در ترانزیت دعوت شود نه انکه درطول عمرشان یک عملیات ترانزیت انجام نداده، با تشکر عیقرلو

  • محمد عیقرلو کارشناس درترانزیت 0 0

    با سلام اگر هدف گزاری برای ترانزیت شود میتوان دراینده بجای صادرات نفت خام برای کشور منشا درامد شود این یک موهبت اللهی است اگر قدران نباشیم از کف خواهیم داد.