| کد خبر: 185422 |

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

آسفالت ۲۵۰ کیلومتر از معابر روستایی استان بوشهر

۲۵۰ کیلومتر از معابر روستایی استان بوشهر آسفالت شد.

تین نیوز

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: ۲۵۰ کیلومتر از معابر روستایی استان بوشهر آسفالت شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مهر، حمید حیدری بریدی در نشست با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های روستایی استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

وی از ساخت هزار واحد مسکونی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: زمین مورد نیاز برای احداث واحدهای مسکونی در استان باید تامین شود که انتظار داریم دستگاه‌ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

حیدری بریدی از بهسازی هزار و ۵۵۹ واحد مسکن روستایی در استان بوشهر طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: از محل حساب ۱۰۰ امام ۲۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض تامین اعتبار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: به هر خانوار تا سقف ۸۰ میلیون ریال و بر اساس تفاهم نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر نیز ۱۰ میلیارد ریال در قالب ۲۰۰ فقره تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اجرای ۴۹۲ پروژه در روستاهای استان با اعتبار هزار و ۳۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، ملی و نفت افزود: ۱۵۸ میلیارد ریال در زمینه تأمین قیر رایگان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از سال ۹۳ تاکنون ۲۵۰ کیلومتر از معابر روستایی استان بوشهر آسفالت شده است ادامه داد: از ۲۵۶ بوستان امید ۱۶۱ بوستان و از ۱۶۲ زمین چمن مصنوعی ۱۸ زمین به بهره برداری رسیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.