| کد خبر: 208057 |

چادرهای گردشگران جمع آوری می‌شود

فرماندار سیروان گفت: چادرهای برپا شده در مناطق گردشگری این شهرستان شامل نام تنگ و بانکول در صورت بی توجهی به تذکرات و بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا جمع آوری می شود.

تین نیوز

فرماندار سیروان گفت: چادرهای برپا شده در مناطق گردشگری این شهرستان شامل نام تنگ و بانکول در صورت بی توجهی به تذکرات و بنا بر تصمیم ستاد مبارزه با کرونا جمع آوری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جواد رحیمی مقدم اظهار داشت: با وجود اخطارها، هشدارها و اطلاع رسانی های مکرر تعدادی از گردشگران اقدام به برپایی چادر در طبیعت این شهرستان کرده اند که به صورت حضوری به آنها تذکرات لازم در خصوص جمع آوری چادرها داده شده است.

وی یادآور شد: پس از تذکر از سوی نیروی انتظامی و با همکاری مردم و گردشگران حدود ۲۰ چادر از منطقه گردشگری نام تنگ این شهرستان جمع آوری و برچیده شد.

فرماندار سیروان تاکید کرد: پیش از این اعلام شده بود که برپایی چادر و ایجاد گردهمایی های نورزوی برای ساکنان و مسافران نوروزی در شهرستان سیروان در تعطیلات نوروزی سال جدید باتوجه به شیوع ویروس کرونا ممنوع است.

رحیمی مقدم افزود: هنوز تعدادی چادر در منطقه بانکول برپا هستند که امروز با حضور نیروی انتظامی و منابع طبیعی در محل برپایی چادرها نسبت به جمع آوری آنها با همکاری مردم اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: راه های فرعی دسترسی به مناطق گردشگری سیروان بسته شده است و از طریق نصب بنر، اطلاعیه های مکرر و هشدارهای پیامکی اطلاع رسانی های لازم به شهروندان داده شده است.

فرماندار سیروان گفت: تمام واحدهای صنفی بجز صنوف تامین کننده اقلام ضروری تا اطلاع بعدی و اعلام مجدد ستاد کرونا تعطیل است و همه کسبه ملزم به رعایت هستند.

رحیمی مقدم افزود: تمامی واحدهای صنفی به استثناء صنوف میوه فروشان، نانوایان، سوپرمارکت داران، خوار و بارفروشان، قصابان و مرغ فروشان تا اطلاع بعدی تعطیل است.

وی تاکید کرد: بر این اساس تیم نظارتی متشکل از مرکز بهداشت شهرستان، نیروی انتظامی، فرمانداری و تعزیرات بازار را رصد کرده و با متخلفان مطابق قانون برخورد می شود.

فرماندار سیروان تاکید کرد: برابر قانون مصوب قرارگاه پیشگری از کرونای استان و تصمیم های شورای تامین شهرستان سیروان با هر فردی که هشدارها را جدی نگیرد و سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد، برخورد جدی و در صورت لزوم قهری خواهد شد.

بر اساس سنتی دهها ساله بسیاری از مردم استان ایلام ۱۳ روز تعطیلات نوروز را با چادرنشینی در دل طبیعت میگذرانند.

شهرستان سیروان در ۶۰ کیلومتری شمال شرق ایلام قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.