| کد خبر: 207554 |

ایلام در ۷۲ ساعت گذشته فوت ناشی از کرونا نداشته است

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۷۲ ساعت گذشته هیچ مورد فوت ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان ثبت نشده است.

تین نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ۷۲ ساعت گذشته هیچ مورد فوت ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان ثبت نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دکتر محمد کریمیان روز شنبه اظهار داشت: امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا در ایلام با ۶ مورد مثبت جدید به ۸۳ نفر رسید که از این تعداد ۴۰ بیمار بهبود یافته، ۳۷ نفر بستری و قرنطینه هستند و ۶ نفر نیز فوت کرده‌اند.

وی یادآور شد: روز گذشته تعداد بیماران مبتلا به کرونا در ایلام ۷۷ نفر بود که در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مبتلای دیگر به این آمار اضافه شده است.

دکتر کریمیان تاکید کرد: مردم استان اصول پیشگیرانه و بهداشت فردی را در جهت حفظ سلامت خود و مردم رعایت کنند و با ماندن در منزل و عدم ترددهای غیرضروری به بیرون از ابتلای خود و دیگران به کرونا جلوگیری کنند.‌

بر اساس اعلام رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، هزار و ۳۶۵ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۲ هزار و ۷۲۹  نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: خوشبختانه تاکنون چهار هزار و ۳۳۹  نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۷ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۶۱۱ مورد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.