| کد خبر: 247764 |

رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن شرکت های ریلی:

◄ پرداخت مطالبات مالکان لکوموتیو بخش خصوصی سرعت گرفت

رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن شرکت های ریلی از بهبود روند پرداخت مطالبات مالکان لکوموتیو بخش خصوصی از سوی راه آهن خبر داد.

تین نیوز

رئیس کارگروه لکوموتیو انجمن شرکت های ریلی از بهبود روند پرداخت مطالبات مالکان لکوموتیو بخش خصوصی از سوی راه آهن خبر داد.

به گزارش تین نیوز،  مجتبی لطفی با بیان این مطلب به خبرنگار ما گفت: روند پرداخت مطالبات مالکان لکوموتیو در سه ماه دوم سال نسبت به سه ماهه نخست وضعیت مطلوبی داشته که اگر همچنان ادامه پیدا کند، می توان امیدوار بود وضعیت حمل و نقل ریلی بار که در سال جاری نسبت به سال گذشته افت داشته است، روند مناسبی پیدا کند.

وی افزود: وصول مطالبات شرکت های مالک لکوموتیو یکی از مشکلات دیرینه این شرکت ها بود که با توجه ویژه شخص مدیرعامل راه آهن و معاونان وی، این مشکل در سه ماهه دوم سالجاری بهبود یافت.

وی از مدیرعامل و معاونان شرکت راه آهن به جهت پیگیری این مشکل قدردانی کرد.

به گزارش تین نیوز، با توجه به این که یکی از مشکلات دیرینه مالکان لکوموتیوهای خصوصی که 36 تا 37 درصد حمل بار ریلی را به عهده دارند، این بود که بار حمل کرده اما کرایه هایی که از شرکت های حمل بار وصل می شد به مالکان لکوموتیو پرداخت نمی شد، سرعت گرفتن پرداخت مطالبات می تواند به بهبود وضعیت سر و حرکت قطارها و در نتیجه افزایش میزان حمل ریلی بار که یکی از اهداف تعیین شده در برنامه های توسعه ای کشور است، منجر شود.

پیش بینی می شود با این اقدام شرکت راه آهن یکی از گلوگاه های حمل و نقل ریلی که مشکل تامین لکوموتیو بوده تا حدودی برطرف شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.